2026-06-15, 21:44
  #109
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebetalaren23
Kristna går inte säkra i något muslimskt land och kommer heller inte göra det i sverige när sharia tagit över.

Så är det. Därför måste "toleransen" vad gäller islam brytas.

Det handlar inte om buddhism, hinduism, shintoism, protestantism etc - islam är totalitärt! En vidrig konstruktion som inte har i Väst att göra! Allra minst i Sverige!

Visar Ayari sin underdånighet vs profeten bör han avlägsnas från laget. Potter verkar vara kreativ. Ge honom en biljett till Tunis!!!!
Citera
2026-06-15, 21:46
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Han kommer ALDRIG bli svensk. Hur du än gärna vill det. Din lilla rasist och svenskofob. Det enda han gjort är att skämma ut Sverige. Bete sig som en gris på plan. Viket äckel dom kör ner huvudet i backen och visar rumpan, Ville han ta den där smyg bög?

Sverige är ett mångkulturellt samhälle och alla är svenskar i såväl juridisk som politisk mening oavsett bakgrund. Det gör ont i rasistloben på dig och det glädjer mig. Det bästa är att dina åsikter bara tåls att spys ut på flashback. I verkligheten hör man sällan sånt rasistiskt trams. Yasin är mer svensk än vad du är och har tillfört mer på 90 minuter än vad du gjort i ditt liv. Religionsfrihet har alla svenska medborgare.
Citera
2026-06-15, 21:51
  #111
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
- - - svenskofob. - - -

Ett adekvat utryck!
Citera
2026-06-15, 21:57
  #112
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Vad tror du Yasin själv tycker om din påtvingade svenskhet?
Min gissning är att han skulle bli lätt förbannad.

Han nyttjar fördelarna med (EU)-medborgarskapet och det ökade personliga marknadsvärde som ett (bra personligt genomfört) VM ger honom. Landslaget, till skillnad från klubblaget, skiter han i.

En sådan kille hatar att bli klassad som "Svensk".

Det är alltid folk som dig med noll erfarenhet av blattar som klistrar svensketiketter på folk.
Helt meningslöst att ödsla tid på att försöka få en mupp att begripa att man inte är svensk bara för att man innehar ett svenskt medborgarskap. Vilket är lika idiotiskt som att jag över en dag skulle bli kines bara jag får ett kinesiskt medborgarskap.
Citera
2026-06-15, 21:58
  #113
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Sverige är ett mångkulturellt samhälle och alla är svenskar i såväl juridisk som politisk mening oavsett bakgrund. Det gör ont i rasistloben på dig och det glädjer mig. Det bästa är att dina åsikter bara tåls att spys ut på flashback. I verkligheten hör man sällan sånt rasistiskt trams. Yasin är mer svensk än vad du är och har tillfört mer på 90 minuter än vad du gjort i ditt liv. Religionsfrihet har alla svenska medborgare.
Flyttar jag till Japan blir jag inte Japan. Han kommer aldrig bli svensk hur gärna du än vill det. Din lille rasist och hatare. Han är afrikan och inget annat. Mer svensk du är så rasistisk att man häpnar din lille svenskhatare. Du låter för övrigt som en papegoja och har förstånd som en. Nej alla som bor i Sverige är inte svenskar.

Din galna vänster dåre. Kolla studenten vad svenska dom anser sig vara själva.
Citera
2026-06-15, 22:07
  #114
Medlem
Inte fan började jag tycka mer om svartskallar pga Zlatans alla mål i landslaget.

Inte fan gillar jag negrer bättre pga Henrik Larssons alla mål i landslaget.

OCH INTE FAN kommer jag börja tycka om Muslimer pga att en gör mål för landslaget heller!

Jävla idiot!
Citera
2026-06-15, 22:18
  #115
Medlem
Går att också hålla käften och hålla religion från fotbollen.
Citera
2026-06-15, 22:19
  #116
Medlem
DonLatinos avatar
Shit. Bidragstagarna har verkligen inget bättre för sig att bita i så de väljer att gå på en oskyldig (och dessutom laglydig) fotbollsspelare i svenska landslaget. slow news day!

Måste vara enormt påfrestande mentalt att hela tiden känna ett förakt mot oskyldiga människor baserat på deras etnicitet.
Citera
2026-06-15, 22:23
  #117
Medlem
DonLatinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaBurgarn
Det är därför jag håller på Norge i VM. Det laget känns lite mer "viking" och jag kan relatera till det på ett annat sätt. Många av Sveriges största stjärnor är ju afrikaner eller araber.
Det är väl inte deras fel att Sverige inte kan producera talanger? Värt att nämna att Taha Ali började spela futsal före organiserad utomhusfotboll, vilket gör det ännu roligare. Indoktrinering finns inte i fotboll. Är man bra blir man uttagen. Det har inget med religion eller etnicitet att göra.

Ert rasisttrams hör inte hemma i fotboll, eller i sport öht.
Citera
2026-06-15, 22:33
  #118
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Helt meningslöst att ödsla tid på att försöka få en mupp att begripa att man inte är svensk bara för att man innehar ett svenskt medborgarskap. Vilket är lika idiotiskt som att jag över en dag skulle bli kines bara jag får ett kinesiskt medborgarskap.

Så är det.

De skiter såklart i blattarna och deras eventuella åsikter.
De är ett politiskt verktyg för vänstern.
Ingenting annat.
Citera
2026-06-15, 22:33
  #119
Medlem
Bryr mig inte så mycket om religonsdebatten, men Tunisier är helt unika - och ett folkslag jag personligen tycker riktigt mycket om. Ser gärna fler tunisier i Sverige. Har besökt Tunisien själv, och det är precis som här hemma - skulle tom påstå att man är betydligt säkrare i Tunisien än hemma. I Tunisien dricker för övrigt folk alkohol (Tunisien känns lustigt nog mer som Frankrike än Frankrike gör), kvinnor bär inte slöjor och man förespråkar även kvinnor i ledande positioner. Tunisien är nog det mest västerländska muslimska landet i världen - kanske tom mer så än Turkiet.

Stor eloge till Yasin som representerar Sverige i denna landskamp. Ärligt talat hadd nog de flesta själv (inkl jag) valt att stå vid sidolinjen i en landskamp som detta. Det kan inte kännas helt 100 att behöva "välja sida" och sedan dessutom göra mål. Tror inte folk förstår hur tufft det måste vara för honom. Hoppas han får ett rejält fint välkomnande hem till Sverige.
Citera
2026-06-15, 22:39
  #120
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Måste vara enormt påfrestande mentalt att hela tiden känna ett förakt mot oskyldiga människor baserat på deras etnicitet.

Förmodligen.

Fråga närmsta blatte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in