Citat:
Ursprungligen postat av
Wario-Man
- - - Du är bara en islamofobisk rasist som sitter hemma i din hyresetta och hatar på nätet. - - -
Skolans indoktrinering funkar UA!!!!!!!!!! Känns tryggt!
Oss emellan, sug av en arab på vägen till Komvux i morgon, så mår du säkert bättre!!