2026-06-15, 21:09
  #97
Medlem
withnonam3s avatar
Han är för fan född här och får väl ha vilken religion han vill, whatever.
Citera
2026-06-15, 21:10
  #98
Medlem
falsk_mekanikers avatar
Det är upp till honom hur han väljer att fira. Han gjorde det ändå på ett relativt oskyldigt sätt. Han skrek inte direkt Allah akbar in i kameran.

Han är svensk medborgare och född här men han kommer från ett muslimskt land och har den tron.

Han kommer aldrig bli etnisk svensk som anders Andersson. Han är viktig för sveriges landslag oavsett vilken religion han tror på, samma med taha ali från somalia. Hans spelstil kan rädda sverige om/när vi stöter på svårare motstånd.
Citera
2026-06-15, 21:13
  #99
Medlem
scraftys avatar
Han har gjort betydligt mer för Sverige under 90 minuter än vad alla bittra nazzar i denna tråd gjort tillsammans i sina liv.
Citera
2026-06-15, 21:15
  #100
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
Det är upp till honom hur han väljer att fira. Han gjorde det ändå på ett relativt oskyldigt sätt. Han skrek inte direkt Allah akbar in i kameran.

Han är svensk medborgare och född här men han kommer från ett muslimskt land och har den tron.

Han kommer aldrig bli etnisk svensk som anders Andersson. Han är viktig för sveriges landslag oavsett vilken religion han tror på, samma med taha ali från somalia. Hans spelstil kan rädda sverige om/när vi stöter på svårare motstånd.

För att prata rent fotbollsmässigt kommer varken Ayari eller Taha Ali vara särskilt nyttig mot bättre lag. Vi har ingen Johan Mjällby eller Olof Mellberg. De spelartyperna hade kunnat göra skillnad.
Citera
2026-06-15, 21:21
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Nej det går inte, det enda han bidragit med är att skämma ut Sverige. Med sitt gris beteende. Köra ner trynet i backen är det grisar som gör!

Han är 22 år och spelar i landslaget och gjort mål. Vad har du tillfört? Du är bara en islamofobisk rasist som sitter hemma i din hyresetta och hatar på nätet. Han är mer svensk än vad du är och har gjort mer för sverige i en match än vad du kommer göra i hela ditt liv. Svensk avundsjuka på invandrare som lyckas bättre.
Citera
2026-06-15, 21:23
  #102
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Har följt Ayari i Brighton och är överlag imponerad. En kreativ mittfältare som tar stort, stort defensivt ansvar.

Efter de ömkliga böneliknande firandena mot Tunisien borde han såklart petas. Befinna sig långt, långt långt ifrån en svensk startelva.

Blir vi svagare då?? Ja, men det måste få kosta.
Citera
2026-06-15, 21:25
  #103
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
- - - Du är bara en islamofobisk rasist som sitter hemma i din hyresetta och hatar på nätet. - - -

Skolans indoktrinering funkar UA!!!!!!!!!! Känns tryggt!

Oss emellan, sug av en arab på vägen till Komvux i morgon, så mår du säkert bättre!!
Citera
2026-06-15, 21:26
  #104
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Deras religion påbjuder falskhet.

Ja det är jag medveten om. Frågan är vad som kom först islam eller ägget.
Citera
2026-06-15, 21:31
  #105
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falsk_mekaniker
- - - -
Han kommer aldrig bli etnisk svensk som anders Andersson. - - - -

App! App! App! Helt plötsligt blev du extremhöger!? Det vet du väl att varenda en som kommer in via Arlanda är pursvensk!?

RASIST!!!!!!
Citera
2026-06-15, 21:33
  #106
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Ska han blanda in sin vidriga religion i spelet så kan han lika gärna sitta på bänken, vidriga semit!

Exakt.

Perfekt motpol till en kissnödiga trådstarten.
Citera
2026-06-15, 21:35
  #107
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wario-Man
Han är 22 år och spelar i landslaget och gjort mål. Vad har du tillfört? Du är bara en islamofobisk rasist som sitter hemma i din hyresetta och hatar på nätet. Han är mer svensk än vad du är och har gjort mer för sverige i en match än vad du kommer göra i hela ditt liv. Svensk avundsjuka på invandrare som lyckas bättre.
Han kommer ALDRIG bli svensk. Hur du än gärna vill det. Din lilla rasist och svenskofob. Det enda han gjort är att skämma ut Sverige. Bete sig som en gris på plan. Viket äckel dom kör ner huvudet i backen och visar rumpan, Ville han ta den där smyg bög?
Citera
2026-06-15, 21:35
  #108
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMBM
Skall jag tolka dig som Yasin inte känns helhjärtat svensk?

Vad tycker du själv??? Tänk att Mp fått medel till troll, undermåliga troll dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in