2026-06-13, 08:32
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Hur kan du avgöra vad den slemmige våldtäktsmannen tänker på när han ser små barn ???
Har du insyn i vad som rör sig i hans bevisligen perversa förbrytarhjärna ??

Vet du att han hade anhöriga där eller fantiserar du igen ?

En enig tingsrätt har dömt honom för våldtäkt och jag har ägnat igenom FUP , din version av händelseförloppet stämmer inte med vad hennes vittnesmål säger .

Hur kom du fram till vad du påstår hände ??
Var du där under sängen och drog i skinnflöjten medan hon våldtogs eller fantiserar du fritt ?

Svar ja. Tobbe var på plats i rollen som anhörig.

...& det ska han få lov att vara.

Hans anhöriga förtjänar INTE att hängas ut. Nog om detta

Citat:
...din version av händelseförloppet stämmer inte med vad hennes vittnesmål säger

Nej, min "version" stämmer självklart inte av vad den illvilliga kvinnans vittnesmål säger, då hennes sk vittnesmål självklart endast består av fabricerade ting som talar till hennes fördel. Du måste lära dig att skrapa på ytan, gräva djupare & se helheten framför en kvinna med Emotionellt instabilt personlighetssyndrom (EIPS), typ borderline.

Denna diagnos är mycket vanlig bland kvinnor & innebär mycket starka känslosvängningar, impulsivitet & en inre sårbarhet som gör det svårt att hantera intensiva känslor vilket kan skapa en alternativ sanning som baseras på hennes upplevelser & fantasi, snarare än på vad som gaktiskt hände

Det sk "offrets" känslor svänger snabbt, från djup lycka (kåthet, begär) till ångest eller intensiv ilska som inte står i proportion till händelsen.

Hennes starka rädsla för att bli övergiven av Tobbe, efter att blottat sig totalt i den sexuella akten, kan leda till en väldigt intensiv & konfliktdrabbad relation som faktiskt kan leda till rena lögner inför andra, dvs falskanmälningar & falsk vittnesbörd

Impressiva handlingar, såsom vårdslöst beteende, missbruk eller självskadebeteende, är vanliga för att hantera den inre smärtan. Detta pga av den tomhetskänsla hon får efter att hon "kommit" multipla gng, känslan av en inre tomhet (när den sexuella upphetsningen lagt sig) som för henne är ohanterbar.

Hennes diagnos leder ofta till svårigheter i nära relationer, liksom ett påtagligt lidande, både för henne själv & de stackars män (som tex Tobbe) som råkar korsa hennes väg. Därför bör man ta hennes sk "vittnesmål" med en nypa salt & inte vara så snabb på att döma de män hon i sin galenskap & självömkan väljer att peka ut som "gärningsmän"
Senast redigerad av Adonis. 2026-06-13 kl. 08:37.
Citera
2026-06-13, 10:17
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Att med våld köra upp " en dildo formad som en hand" i någons ovilliga anal bedömde både Vettefan22 , tingsrätten och hovrätten som våldtäkt.

Att du sedan tycker annorlunda får stå för dig .
Jag håller med majoriteten i den här frågan....

...i någons ovilliga anal?

Hon mer eller mindre tvingade stackars Tobbe att med roterande tunga & flinka fingrar gräva i hennes (redan från början sargade sköte) i över tre (!) timmar. Han gav henne multipla orgasmer, vilket resulterade i kvidande läten & höga stön som höll på att få honom vräkt från sin lgh. Han var tom tvungen att be henne dämpa sig.

Skulle en "handformad dildo" vara annorlunda från valfri negerdong menar du? Det är snarare själva utformningen som möjligtvis kan uppfattas som ngt kontroversiell, annars hyser den samma funktion som vilken annan dildo som helst

Det var knappast första gng som hennes hål fick besök av diverse doningar av modell större

Hennes anal var allt annat än ovillig
Citera
2026-06-13, 11:18
Medlem
Citat:
Hur kan du avgöra vad den slemmige våldtäktsmannen tänker på när han ser små barn ???
Har du insyn i vad som rör sig i hans bevisligen perversa förbrytarhjärna ??

Vet du att han hade anhöriga där eller fantiserar du igen ?

En enig tingsrätt har dömt honom för våldtäkt och jag har ägnat igenom FUP , din version av händelseförloppet stämmer inte med vad hennes vittnesmål säger .

Hur kom du fram till vad du påstår hände ??
Var du där under sängen och drog i skinnflöjten medan hon våldtogs eller fantiserar du fritt ?

Så Tobbe har alltså accepterat Tingsrättens dom, utan att överklaga till Hovrätten? Låter ju verkligen något som en oskyldig skulle göra 🤣
Citera
2026-06-13, 17:36
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22
Så Tobbe har alltså accepterat Tingsrättens dom, utan att överklaga till Hovrätten? Låter ju verkligen något som en oskyldig skulle göra 🤣

Du är ju helt obildad, lilla stackare

Att ta på sig skulden för någon man älskar eller är sexuellt attraherad av är ju ett välkänt psykologiskt fenomen som ofta bottnar i en kombination av stark empati & rädsla för förlust.

Det kan handla om att Tobbe vill skydda sin lidelsefulla sexpartner från konsekvenser, eller att han har en viss önskan om att rädda relationen, som i detta fall handlar om en het & intensiv knullkontakt som båda verkade uppskatta när den var som mest intensivast.

Om hon, den falska angiverskan, riskerar svåra konsekvenser (som tex fängelse, böter eller social skam för falsk angivelse/tillvitelse) kan den egna smärtan & förnedringen göra mindre ont än att se sin sexpartner lida.

Rädslan av att bli ensam kvar & att relationen med den emotionellt störda kvinnan ska ta slut kan också ligga till grund för Tobbes val att offra sitt eget välbefinnande. Förmodligen hoppas Tobbe på att hon ser det stora i hans handling & att hon då kommer tillbaka till den trygga famn som hon med falska anklagelser valde att lämna
Citera
2026-06-13, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Du är ju helt obildad, lilla stackare

Att ta på sig skulden för någon man älskar eller är sexuellt attraherad av är ju ett välkänt psykologiskt fenomen som ofta bottnar i en kombination av stark empati & rädsla för förlust.

Det kan handla om att Tobbe vill skydda sin lidelsefulla sexpartner från konsekvenser, eller att han har en viss önskan om att rädda relationen, som i detta fall handlar om en het & intensiv knullkontakt som båda verkade uppskatta när den var som mest intensivast.

Om hon, den falska angiverskan, riskerar svåra konsekvenser (som tex fängelse, böter eller social skam för falsk angivelse/tillvitelse) kan den egna smärtan & förnedringen göra mindre ont än att se sin sexpartner lida.

Rädslan av att bli ensam kvar & att relationen med den emotionellt störda kvinnan ska ta slut kan också ligga till grund för Tobbes val att offra sitt eget välbefinnande. Förmodligen hoppas Tobbe på att hon ser det stora i hans handling & att hon då kommer tillbaka till den trygga famn som hon med falska anklagelser valde att lämna
Shit vilket litet äckel du är. Sannolikt önskar du att du var hon och fick ta emot. Säg att du är superbög men vågar inte berätta liksom
Citera
2026-06-13, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linkinsuperstar
Shit vilket litet äckel du är. Sannolikt önskar du att du var hon och fick ta emot. Säg att du är superbög men vågar inte berätta liksom

Han är totalt verklighetsfrånvänd, hittar på en jävla massa historier osv.. Totalt vrickad i skallen. Pysko.
Citera
2026-06-14, 15:23
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linkinsuperstar

Vrf är jag "äckel", bror?

För att jag, i motsats till lekmannadomare i den svenska tingsrätten klarar av att se händelsen ur ett mer objektivt perpektiv?

Eller för att jag bidrar med allmän insyn, erfarenhet & verklig kunskap i en rättsprocess där outbildade nämndemän istället för en rationell bedömning, dömer utifrån ett samhällsperspektiv (dvs vad de förväntas att döma) & känslor?

Vad mina sexuella preferenser sedan har med själva ämnet att göra har jag faktiskt lite svårt att förstå

Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22
Han är totalt verklighetsfrånvänd, hittar på en jävla massa historier osv.. Totalt vrickad i skallen. Pysko.

På vilket sätt är jag verklighetsfrånvänd? Förklara är du snäll

Vad är det jag hittar på? Vad är det som jag har skrivit om Tobbe & Frk Borderline som är fel eller påhittat? Snälla, förklara

Vrf är jag "vrickad" & "psyko" när jag ödmjukt ber dig att se själva händelsens helhet & samtidigt öppnar upp för en granskning av det sk BOs psykiska hälsa (EIPS, dvs Emotionellt instabilt personlighetssyndrom) vilket är av en mycket stor relevans i det aktuella brottsfallet
Citera
2026-06-15, 00:33
Medlem
Någon som har bild på våldtäktsmannen?
Citera
2026-06-15, 07:09
Medlem
Var det hans dildos?
Citera
2026-06-15, 07:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Man borde väl vara ganska översexuell om man har så där många konstiga dildos liggandes huller om buller i en låda?

Låter som en sexlek som gått över styr.
Men om han hade leksakerna ordnade efter färg eller form så är han normal?
Citera
2026-06-15, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Men om han hade leksakerna ordnade efter färg eller form så är han normal?
Man är nog ganska översexuell överhuvudtaget o man har en stor mängd dildos liggande ordnade efter färg, form och storlek också skulle jag hävda.
Citera
2026-06-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcandrew
Man är nog ganska översexuell överhuvudtaget o man har en stor mängd dildos liggande ordnade efter färg, form och storlek också skulle jag hävda.

Nää han är ju bara snäll, tillfredsställer sin tjej och har inte överklagat tingsrättens dom, utan accepterade den, bara för han är så snäll. 😴😴😴
(Ironi, pga så försvarar en honom i denna tråd)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in