Citat:
Ursprungligen postat av
Nix-registret
Du är med andra ord positiv till massinvandring, så länge invandrarna förbjuds att ha muslimsk tro.
Halmgubbeargument! Något liknande har jag inte skrivit! Tro är något man utövar privat, inget man påtvingar andra genom att slänga sig på gräset som en pyksjuk med arslet i vädret!
Sin vidriga pedofilkult får han utöva privat, inte framför tevekameror i VM! Religionsfrihet innebär även rätten att SLIPPA bli påtvingad sådan här skit! Varför ska miljoner svenskar tvingas se på när han utför pedofilhälsningen?
Annars kan man, som jag påpekade innan även tillåta spelarna att göra Hitlerhälsningen!
Och varför inte spela Horst- Wessel- marchen som mållåt varje gång Sverige gör mål?