Igår, 18:35
Medlem
Offerviljas avatar
Svenskarna är så himla vackra i ansiktet, men ännu vackrare blir de när de är helt nakna. Då ser man verkligen deras rasliga överlägsenhet. De är som ett mästerverk. Ljusa i hyn och så perfekta i alla kroppsdelar. Unga svenskar är det vackraste som finns. Svenska tjejer har inte så stora bröst och ser därför inte ut som äckliga kossor, och svenska män är inte så håriga av sig och ser därför inte ut som något sorts apdjur. I andra länder är folk så jävla fula jämfört med svenskarna. Hur har svenskarna kunnat bli så överlägset vackrast på jorden? Vad är er nationalisters tankar om detta?
Citera
Igår, 18:38
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Fast det är de ju inte finns vackrare både i Spanien och Italien och en massa andra länder!
Citera
Igår, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Fast det är de ju inte finns vackrare både i Spanien och Italien och en massa andra länder!

nej dom är ju håriga
läste du inte vad ts skrev?
Citera
Igår, 18:45
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
nej dom är ju håriga
läste du inte vad ts skrev?
Skoja du det finns etniskt svenska som har otroligt mycket hår på kroppen och det går att ta bort om man vill!
Citera
Igår, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Svenskarna är så himla vackra i ansiktet, men ännu vackrare blir de när de är helt nakna. Då ser man verkligen deras rasliga överlägsenhet. De är som ett mästerverk. Ljusa i hyn och så perfekta i alla kroppsdelar. Unga svenskar är det vackraste som finns. Svenska tjejer har inte så stora bröst och ser därför inte ut som äckliga kossor, och svenska män är inte så håriga av sig och ser därför inte ut som något sorts apdjur. I andra länder är folk så jävla fula jämfört med svenskarna. Hur har svenskarna kunnat bli så överlägset vackrast på jorden? Vad är er nationalisters tankar om detta?

Har du varit på en svensk nudiststrand? Tjockisar och rynkiga gubbar och tanter. Nu är jag själv ganska gammal och inte så snygg längre, men svenskar är verkligen inte snyggare än andra nakna, åtminstone inte nudisterna.
Citera
Igår, 18:50
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinZombie
Har du varit på en svensk nudiststrand? Tjockisar och rynkiga gubbar och tanter. Nu är jag själv ganska gammal och inte så snygg längre, men svenskar är verkligen inte snyggare än andra nakna, åtminstone inte nudisterna.
Nej, jag har inte varit på en nudiststrand. Vi pratar inte om gamla människor här, för alla gamla människor är fula. Vi pratar om människor under 30, kanske till och med om människor under 25. Min gammelmormor var när hon var ung känd över halva Sverige för sin skönhet, men hade löständer och såg bedrövlig ut när hon var 39. Det är så det ska vara. Gamla människor har inget värde, det är de unga som ska lyftas fram. Länge leve ungdomen! Vacker är du bara när du är ung.
Citera
Igår, 18:54
Medlem
Ja, om man gillar människor som ser ut som grisar nakna så absolut. Grisfärgad hy med alldeles för lite D vitamin i kroppen.
Citera
Igår, 18:59
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:

Dessvärre skule man kunna slå samman hela medelhavsregionen till “De håriga ryggarnas land”. Det är ju helt förskräckligt! Dessbättre vägs detta upp av vackra spanjorskor och italienskor, men bara lite, då dessa vissnar redan då de blir över 25 år. Förmodligen är det den feta maten gör att de både blir feta och ser ihoptryckta ut.
Citera
Igår, 19:06
Medlem
Citat:
Jisses, har aldrig sett något fint därifrån
Citera
Igår, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Nej, jag har inte varit på en nudiststrand. Vi pratar inte om gamla människor här, för alla gamla människor är fula. Vi pratar om människor under 30, kanske till och med om människor under 25. Min gammelmormor var när hon var ung känd över halva Sverige för sin skönhet, men hade löständer och såg bedrövlig ut när hon var 39. Det är så det ska vara. Gamla människor har inget värde, det är de unga som ska lyftas fram. Länge leve ungdomen! Vacker är du bara när du är ung.

Klart att unga människor ser bättre ut, men att svenskar skulle göra det håller jag inte med om. Jag kan inte skillnad på svenskar och andra liknande folkslag, särskilt inte om man tar bort huvudena. Vad jag vet finns knappt en enda svensk inom den internationella porren (annat var det på 70-talet).
Citera
Igår, 19:12
Medlem
Citat:

Trollar du? Sydeurpéer är fula som stryk. De är korta, håriga och har kroknäsor. Mer eller mindre araber hela bunten.
Citera
Igår, 19:12
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Jisses, har aldrig sett något fint därifrån

Har du varit i Spanien och Italien och missat alla vackra kvinnor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in