Citat:
Ursprungligen postat av
Lacerda
Ska han blanda in sin vidriga religion i spelet så kan han lika gärna sitta på bänken, vidriga semit!
Håller med!
Funderade över vad han höll på med.
Kommer man hit ska man vara medveten om att man ska leva efter våra värderingar och ha som mål att integreras i vårt samhälle.
Inte tillbe en förtryckande religion.
För egen del får han gärna försvinna från landslaget fortast möjligt.