Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
För att de kommer att komma till Sverige genom pakten.
Precis, varvid jag skrev att vi behöver ha kvar Tidö - eftersom Tidö är den enda regering som aktivt kommer skapa regelverk som gör att de inte kommer vilja vistas i Sverige. En hänvisning är inte detsamma som att de tvingas vara här. Den stora majoriteten kommer till Sverige för bidrag och välfärd vilket är det enda som får dem att uthärda trots att de hatar demokrati, jämställdhet, feminism, hbtq och annat syndigt.