2026-06-15, 04:42
  #745
Medlem
BombaySaphires avatar
Hannibal jävla loser.
2026-06-15, 04:42
  #746
Medlem
goseigens avatar
Tunisien släppte alltså inte in ett enda mål i deras kvalgrupp. Tvåa i den gruppen blev Namibia.

Kanske säger det något att de har släppt in två här.
2026-06-15, 04:42
  #747
Medlem
Late great Hannibal Lecter försöker mucka gräl.
2026-06-15, 04:42
  #748
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jaaaaaaaaa vilka hjärnsläpp dumsvenne får framför sina skärmar. Jaaaaaaa vad lätt det är att manipulera er med bröd och cirkus. Jaaaaaaaa vad hjärndöda ni är.

Snälla rara kometer där ute i kosmos. Utplåna oss. Det räcker nu. Det är för pinsamt. Gör slut på der letzter mensch nu. Farsen har pågått tillräckligt länge som det är.

Det är artonårsgräns på Flashback.
2026-06-15, 04:42
  #749
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jaaaaaaaaa vilka hjärnsläpp dumsvenne får framför sina skärmar. Jaaaaaaa vad lätt det är att manipulera er med bröd och cirkus. Jaaaaaaaa vad hjärndöda ni är.

Snälla rara kometer där ute i kosmos. Utplåna oss. Det räcker nu. Det är för pinsamt. Gör slut på der letzter mensch nu. Farsen har pågått tillräckligt länge som det är.

Krya
2026-06-15, 04:42
  #750
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naranbaatarkhan
Det är ju så Sverige spelar. Blir svårt för motståndarna som bli osäkra på om matchen startat eller inte.
Colombia II
2026-06-15, 04:43
  #751
Medlem
OlavDJohns avatar
Deras taktik går ut på att Lecter ska göra allt.
2026-06-15, 04:43
  #752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Hannibal jävla loser.

Skicka tillbaka honom till Karthago.
2026-06-15, 04:43
  #753
Moderator
Schlesiens avatar
Nej nej
2026-06-15, 04:43
  #754
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Jag missade. Vad gjorde dem? Finger wag eller ropa Allans snack bar?


Bönegrejen, bugade mot mecka, satte pannan i gräset
2026-06-15, 04:43
  #755
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Mm nu ska vi nog inte börja suga av varandra ännu! Långt kvar på den här matchen och massor av matcher.

Bra att du ser massor av matcher framför dig ändå
2026-06-15, 04:43
  #756
Medlem
Tearsinrains avatar
Fy fan vad onödigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in