Kan bli så. Tråkigt att vi inte har någon svenskt i canes.
Tror vår käre Truce inte är här för att han har vandrat vidare. I extas över vm-premiären körde han upp 4 flak RB i bakluckan och det blev för mycket även för honom
Det som man reagerade på var väl japans omställningar där gick det undan, tror Sverige dock inte ligger på som Holland. Holland har fasta som vapen! Tror Sverige kan få med sig något kryss en bra dag
Yes. Med Japan är faran farten, med Holland kompetensen, fast dom inte är lika vassa som för några år sen.
Tempot är på korpnivå. Svenskarna promenerar med bollen och lagkamraterna står i princip still och väntar på passning. Oroande stor skillnad mot japanernas fart.
Det är ju så Sverige spelar. Blir svårt för motståndarna som bli osäkra på om matchen startat eller inte.