2026-06-15, 04:39
  #733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Domaren kommer ge oss noll nu när vi leder med 2-0
Tunisiens lag består av npcs.
2026-06-15, 04:39
  #734
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Isak!

"Men då ska han heller inte spela"

Vad förstår du inte?
Om han inte är i matchform, ska han inte spela. Man ska inte leva på sitt namn.
Och än så länge har han inte sprungit många meter i matchen. Och gjorde mål pga. en målvaktstabbe. Så lugna ner dig.
2026-06-15, 04:40
  #735
Medlem
busy-signals avatar
Fan ta hela landslaget som accepterar Islam-hyllningar som målgest. (1-0 -målet)
2026-06-15, 04:40
  #736
Medlem
Dr_Dollars avatar
Det var väldigt många år sedan jag såg landslaget så här offensiv och bara spela med självförtroende.
2026-06-15, 04:40
  #737
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Ring Tunisien och säg att dom ligger under

Eller om någon informerar om att de inte möter Argentina.
2026-06-15, 04:40
  #738
Medlem
ThePaleHorses avatar
Bra dött på läktarna jämfört med matchen emellan Nederländerna och Japan.
2026-06-15, 04:41
  #739
Medlem
Sinola kartellen har betalt Tunisien för att lägga sig
2026-06-15, 04:41
  #740
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Fan ta hela landslaget som accepterar Islam-hyllningar som målgest. (1-0 -målet)


Vidrigt men Svt kommer tokhylla det i pausen
2026-06-15, 04:41
  #741
Moderator
Schlesiens avatar
Ganska stillastående
2026-06-15, 04:41
  #742
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Nej, boomeräckel. Det räcker med eran äckliga "hjälp" nu för min del efter 33 år av mitt liv med all eran äcklighet.

Krya på dig.
2026-06-15, 04:41
  #743
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Typ ända matchen vi kan ta full pott. Japan nån liten chans. Holland lär få oss att smaka

Är mer rädd för Japan än Nederländerna. Japan är vassa och luriga. Nu såg jag i matchen mellan Japan och Nederländerna men förstod det som att Nederländarna gjorde bort sig rejält och Japan kunde kvittera och spela X.

Nederländerna har ju soppan Koeman som förbundskapten, en legend som back i Barca, men som tränare kanske den sämsta i modern tid och var ju där någonstans det gick åt helvete för Barca på riktigt.
2026-06-15, 04:42
  #744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Fan ta hela landslaget som accepterar Islam-hyllningar som målgest. (1-0 -målet)
Jag missade. Vad gjorde dem? Finger wag eller ropa Allans snack bar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in