Trots att jag är Djurgårdare så tyckte jag Ayari före Bergvall kändes helt rätt och hade på känn att Isak skulle göra ett mål. Fint också att Göken får en ass där. Om våra anfallare presterar kan det här bli en rolig sommar..
Åh fy fan. Var länge sen man kände de här känslorna.
Jaaaaaaaaa vilka hjärnsläpp dumsvenne får framför sina skärmar. Jaaaaaaa vad lätt det är att manipulera er med bröd och cirkus. Jaaaaaaaa vad hjärndöda ni är.
Snälla rara kometer där ute i kosmos. Utplåna oss. Det räcker nu. Det är för pinsamt. Gör slut på der letzer mensch nu. Farsen har pågått tillräckligt länge som det är.