2026-06-15, 04:35
  #721
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Mm nu ska vi nog inte börja suga av varandra ännu! Långt kvar på den här matchen och massor av matcher.
Någon måste vara först med säga det!
2026-06-15, 04:36
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Är de verkligen samma landslag som kvala?
Bara vi slapp dansken så blev det bra.
2026-06-15, 04:36
  #723
Medlem
lagerbjelke mål på hörna nu
2026-06-15, 04:36
  #724
Medlem
FNLSs avatar
Tre poäng och bra målskillnad räcker för slutspel
2026-06-15, 04:37
  #725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bocconi
Jag älskar alla Flashbackexperter som var helt klara med att Tunisien skulle våldta oss. Nu mår vi vänner!


Typ ända matchen vi kan ta full pott. Japan nån liten chans. Holland lär få oss att smaka
2026-06-15, 04:37
  #726
Medlem
Hur många gånger i pausen kommer Bojan gapa om att det är 2 svartingar som gjort Sveriges mål?
2026-06-15, 04:37
  #727
Medlem
Tearsinrains avatar
Trots att jag är Djurgårdare så tyckte jag Ayari före Bergvall kändes helt rätt och hade på känn att Isak skulle göra ett mål. Fint också att Göken får en ass där. Om våra anfallare presterar kan det här bli en rolig sommar..

Åh fy fan. Var länge sen man kände de här känslorna.
2026-06-15, 04:38
  #728
Medlem
Bernhardsson ser ut som en komplett världsspelare mot det här motståndet
2026-06-15, 04:38
  #729
Medlem
OlavDJohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jaaaaaaaaa vilka hjärnsläpp dumsvenne får framför sina skärmar. Jaaaaaaa vad lätt det är att manipulera er med bröd och cirkus. Jaaaaaaaa vad hjärndöda ni är.

Snälla rara kometer där ute i kosmos. Utplåna oss. Det räcker nu. Det är för pinsamt. Gör slut på der letzer mensch nu. Farsen har pågått tillräckligt länge som det är.
Sök hjälp
2026-06-15, 04:38
  #730
Medlem
Domaren kommer ge oss noll nu när vi leder med 2-0
2026-06-15, 04:39
  #731
Medlem
Ring Tunisien och säg att dom ligger under
2026-06-15, 04:39
  #732
Medlem
Duvlorts avatar
Hoppas att domaren kan stävja de fula efterslängarna från tunisierna innan nån blir skadad allvarligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in