Citat:
Ursprungligen postat av
Månsan
Tempot är på korpnivå. Svenskarna promenerar med bollen och lagkamraterna står i princip still och väntar på passning. Oroande stor skillnad mot japanernas fart.
Tempot ett helt annat i en flashbacktråd kl.04:30 en måndagmorgon
Den är viktig -IIIISAK!!!
Det kommer en i röven tids nog. Svagt av målvakten.