2026-06-15, 04:17
  #553
Medlem
OlavDJohns avatar
Boooooom
2026-06-15, 04:17
  #554
Medlem
Hoppas Sverige kan ösa på med mål i denna matchen, för vi lär få ordentligt med smisk i de andra två matcherna.
2026-06-15, 04:17
  #555
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Förjävligt att lägga Sverigematch och troligen sista Stanley cup-matchen samtidigt
Det är riktigt utmattande . Men gör det också lite extra festligt.
2026-06-15, 04:17
  #556
Medlem
Nu får Chris gå och runka så hans bånge över Ayari lägger sig.
2026-06-15, 04:18
  #557
Medlem
Som andra sagt litar inte på Sveriges försvar. Vi måste leda med minst 2-3 mål innan man kan känna sig hyfsat lugn.
2026-06-15, 04:18
  #558
Medlem
Swe1227s avatar
Varsågod, bara för att jag började kolla 10 min sent som Sverige gjorde mål
2026-06-15, 04:18
  #559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vad som helst hade varit bättre. Thore Skogman t.o.m
Ja en bra mållåt ska ju vara upplyftande och glad. Stenströms är ju för melankolisk.
2026-06-15, 04:18
  #560
Avstängd
"han e ball" - chris härenstam
2026-06-15, 04:19
  #561
Medlem
GormDenGamles avatar
Satan vad Isak ser svag ut! Primadonna.
2026-06-15, 04:19
  #562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Nu får Chris gå och runka så hans bånge över Ayari lägger sig.


Extra hård idag är han då det inte var en etniskt svensk som gjorde målet
2026-06-15, 04:19
  #563
Medlem
kubuns avatar
Usch vad vårt försvar släpper dem till skottlägen
2026-06-15, 04:19
  #564
Medlem
Naranbaatarkhans avatar
Vet inte om jag är överdrivet nervös, men det ser fan farligt ut så fort en svensk back har bollen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in