Citat:
Ursprungligen postat av
Burgerbraukeller
Trollar du eller är du verkligen bakom flötet? Det är rent statistiskt klart att vi går vidare till sextondelen om vi tar 3 ikväll. Har du aldrig läst matte?
Nolla, sluta skäm ut dig. Argumentera mot min logik istället för att upprepa dina enfaldiga dumheter.
Visa en trovärdig sannolikhetsberäkning på att endast max 8 av 12 grupptreor kan förväntas ha 3 poäng efter gruppspelet.