2026-06-15, 03:47
  #337
Medlem
Bojans analyser be like guldfisk som kommer med påståenden som ”water is wet” och ”what is water?”
2026-06-15, 03:48
  #338
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Det finns ingen brist. Vi har folk i tyska och spanska ligan som är betydligt bättre men fick inte följa med för att vårt landslag styrs av klåpare.


Vilka saknar du främst?
2026-06-15, 03:48
  #339
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Stenströms låt suger så jävla hårt
2026-06-15, 03:49
  #340
Medlem
VM 1994 var magisk, känner ingen magi nu 😏
2026-06-15, 03:49
  #341
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Vilka saknar du främst?
Hugo Larsson Dahl Nanasi Swedberg bla du?
2026-06-15, 03:49
  #342
Medlem
Lol, svt ställer frågor på svenska till Potter och han svarar på engelska 😀
2026-06-15, 03:49
  #343
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Det finns ingen brist. Vi har folk i tyska och spanska ligan som är betydligt bättre men fick inte följa med för att vårt landslag styrs av klåpare.

Vem i Spanien är en defensiv mittfältare som borde kommit med?
Williot & Roony borde absolut kunnat vara med i truppen men några sexor (def.mitt) är de verkligen inte.
2026-06-15, 03:50
  #344
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woyo
Lol, svt ställer frågor på svenska till Potter och han svarar på engelska 😀
Han förstår svenska men kan inte prata det
2026-06-15, 03:50
  #345
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Hoppas Daniel Svensson och Elanga får 0 minuter i VM.
2026-06-15, 03:50
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Är du fem år? Ja, det finns 12 grupper. Om samtliga grupper förra VM hade treor med minst 3 poäng, hur fan kan man då påstå att endast max 3/4 (dvs 8 st) av de 12 grupperna i år kommer ha treor med minst 3 poäng? Det kan alltså mycket väl finnas 9, 10, 11 eller 12 grupper med tredjeplacerade lag med minst 3 poäng.

Trollar du eller är du verkligen bakom flötet? Det är rent statistiskt klart att vi går vidare till sextondelen om vi tar 3 ikväll. Har du aldrig läst matte?
2026-06-15, 03:50
  #347
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Något otroligt.

Isak: Jag tog inget beslut. Det växte fram naturligt.
Küken: Du måste vara glad att du tog det beslutet.



"En komma sex miljarder, det är ändå mycket pengar. Kan jag... går det bra om jag får ta lite på dig nu... med fingret bara?"
2026-06-15, 03:50
  #348
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Hugo Larsson Nanasi Swedberg bla du?

Jag har ingen uppfattning i den frågan. Amatör som jag är!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in