Citat:
Ursprungligen postat av
.NateHiggers.
Det finns ingen brist. Vi har folk i tyska och spanska ligan som är betydligt bättre men fick inte följa med för att vårt landslag styrs av klåpare.
Vem i Spanien är en defensiv mittfältare som borde kommit med?
Williot & Roony borde absolut kunnat vara med i truppen men några sexor (def.mitt) är de verkligen inte.