2026-06-14, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Ja de måste inrikta sig på de verkligt svagbegåvade de kan komma över. Hjärnkontoret måste kollapsat totalt hos dem de fångar som både fotar sina kukar och skickar dem i chatt till vad de tror är barn. Och de som verkligen håller på med barn lär ju dumpen inte se röken av. De dumpen fångar pyr ju mer psykisk ohälsa än ren pedofili i 95% av fallen. De är ju ren jävla fars rent ut sagt.

Inte fan hjälper detta barn. Det är snarare två skojare som vill måla upp en bild som blir oerhört skev och missvisande. Det är som att dricka folköl när systemet är stängt och man inte kommer åt starköl.

Ja det är extremt missvisande det Dumpen ställer upp med dvs fet, ful gammal gubbe som barn inte kan motstå. Vad hade du själv gjort om en sån gammal apa som finns på Dumpen börjat ragga på dig, hade du blivit kåt?
Saras hjärta är på rätt ställe och hon har rätt i att lagarna behöver skärpas men det är absolut inte julafton för dessa bestar bland barnen för barnens crush ligger någon annanstans och absolut inte på okända, ovårdade och svagbegåvade farfar online. Tänk att ha detta som sitt bästa argument men dom frånskilda tanterna går ju på det och swishar våra vänner så varför inte liksom.

Projektet Dumpen sparkades igång under en blöt kväll och det syns ibland.
Citera
2026-06-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag är här av samma anledning som dig och alla andra.
Att diskutera Dumpen, Patrik och Sara.

Är du en av dessa dumma människor som tror att gamla gubbar med dubbelhaka går hem hos fjortisar?

Du är medveten om att Dumpen inte kunnat visa upp en (1) dom där det framgår att offret dvs fjortisen raggat som fan på den gamle fläskgubben, jag tror faktiskt inte att vi nånsin kommer få se det men Sara kommer fortsätta rapa skiten Vi säger väl att gäddorna fuckat naturen och allt går deras väg.
Citera
2026-06-14, 18:24
Avslutad
Citat:
Även fast de känner sig stora och tuffa så behöver de skyddas från vuxnas sexualitet.
Vad man kallar dessa barn och unga för har mindre betydelse.
Inget att haka upp sig på.

Jo, det är stor skillnad på att brutalt våldta en treåring (ett litet barn) och att gosa med en villig tonåring. En alldeles förbannat stor skillnad. Synd att du inte fattar det.
Citera
2026-06-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TalebsBlackSwan
I can confirm.

Jag har hela tiden tyckt det var någon bekant med henne men otroligt nog fattade jag sist i världen vem hon var. Det var först när hon var med i Dialogiskt som poletten trillade ned.

Detta var ju länge sedan nu men for what it's worth...

Hon flyttade till den lilla byn där jag växte upp. Hon såg overkligt bra ut och slog ned som en bomb när hon började på vår skola. Gjorde ett stort intryck på oss alltmer hormonförvirrade grabbar. Hon var, dessvärre, klart mer mogen och livserfaren än andra ungar på skolan. Därmed, även om hon var populär, så passade hon aldrig in. Förmodligen tyckte hon vi var djävligt tråkiga.

Redan i högstadiet hade hon modelluppdrag i Sverige och utomlands. Då och då letade sig bilderna till skolan vilket såklart resulterade i stor uppståndelse. I efterhand så var några av bilderna klart sexualiserade och det är svår att fatta att man använde ett barn till detta. Men, hon såg äldre ut än hon var och det var kanske tidsandan. Det var väl här hon hamnade i klorna på äldre killar och gubbar som inte ville henne väl.

Tyvärr var hennes morsa en ganska hopplös person.. Hon var glad och snäll men oerhört, på gränsen till efterbliven, naiv och oansvarig. En sorts anti-förälder. Lärarna på skolan var helt frånvarande och gömde sig i lärarrummet mellan lektionerna. Byn var därtill en förort, på dagtid befolkad av nyckelbarn, så det fanns inga andra vuxna som hade koll. Därmed fanns det ingen som kunde skydda Sara mot det som väntade. Här någonstans försvann hon gradvis, även om hon gick kvar i skolan, ur våra liv. Hon sökte annat och äldre umgänge och definitivt inte i vår hopplösa svensson-håla.

Hon försvann några år och sedan träffade jag henne några gånger i Lund. Självklart på anarkistnästet Smålands nation... Då var hon sig ganska lik, typ 18-19 år gammal och fortfarande modellvacker fast mer på något punkigt pundarvis. Hon hade redan hunnit leva ett helt otroligt liv. Hon var då rejält inne i missbruket men utan sjukdomsinsikt. Tvärtom verkade hon gilla det livet och det ständiga jaget (min tolkning av hur hon beskrev det och jag kan ha fel).

Sara var intelligent och hade hjärtat på rätta stället. Hon hade förmodligen kunnat gå hur långt som helst som fotomodell eller inom vad som helst. Att det inte blev så tror jag förklaras av den totala frånvaron av föräldraskap och ansvarstagande vuxna. 80- och 90-talet var generellt en märklig tid i Skåne.

Det förvånar mig att hon är i livet. Jag har i alla år trott att hon var död. Det glädjer mig att hon lyckas åstadkomma något storartat gott av allt elände.

Tack för information, har du mer skvaller om sötnosen?

Sara som anarkist det låter det men idag är hon höger. Det där med att Sara kunnat gå långt och driva vilket multinationellt företag som helst har även AUK skrivit om. Verkar vara ett överflöd av brainpower.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2026-06-14 kl. 22:57.
Citera
2026-06-15, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Feministen nummer ett har anslutit sig till Saras Facebook, Cissi Wallin Blomberg. Hela Dumpen är feministisk, dvs vill kasta så mycket skit som de kan på män, och höja kvinnor till skyarna.

Pedofilerna på Dumpen är inte representativa för oss vanliga män. Dom ska ha all skit dom kan få.
Citera
2026-06-15, 01:16
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Feministen nummer ett har anslutit sig till Saras Facebook, Cissi Wallin Blomberg. Hela Dumpen är feministisk, dvs vill kasta så mycket skit som de kan på män, och höja kvinnor till skyarna.

Off topic men jag har alltid undrat vem som knullade vem egentligen i den där incidenten med Virtanen. Och om det hela var en sedan länge planerad hämnd för "ett stulet jobb" i samb med metoo-kampanjen. KANSKE har Padde å Sara svaret på detta mysterium och avslöjar detta i deras podd? Om inte annat så måste cirkusen fortsätta till varje pris. Något annat är ju helt otänkbart
Citera
2026-06-15, 01:38
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Pedofilerna på Dumpen är inte representativa för oss vanliga män. Dom ska ha all skit dom kan få.
Kvinnorna då, som bevisligen finns, ska dessa förmildras?
Citera
2026-06-15, 01:50
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Även fast de känner sig stora och tuffa så behöver de skyddas från vuxnas sexualitet.
Förr var det inte helt ovanligt att de fick barn vid 16, att få ta hand om eget barn vid 16 ser jag som värre än att knulla vid 15. Men det var då, tur för dig att du slipper det i nutid.
Citera
2026-06-15, 02:04
Medlem
Citat:

Du tolkar precis allting genom att fylla i luckor med ditt snedvridna narrativ åtminstone vad gäller dumpen.
Det är självklart att barn och tonåringar ska skyddas från vuxnas sexualitet och för det finns det ju lagar.
Var har jag skrivit att barn inte ska skyddas som du de facto lägger i min mun?
Folk upprörs mer av sexuella övergrepp på riktigt små barn, som ses som mer värnlösa.
Detta gör ju inte ett övergrepp på en fjortonåring mindre allvarligt , men det finns ändå en gradskillnad i de flestas medvetande . Den enda anledningen till att frontfigurerna använder "ett litet barn " om en 14-åring är att framställa gäddan så vidrig som möjligt , vilket du är väl medveten om och det är ingen liten detalj.
Räcker det inte med" du är här för att träffa ett barn"? Är det inte illa nog?
Senast redigerad av Takanashi 2026-06-15 kl. 02:10.
Citera
2026-06-15, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft

Vad är en vanlig man? Det är t.ex vanligare att män använder våld mot sin fru, sambo, fästmö än att de förgriper sig på fjortisar.
Citera
2026-06-15, 02:31
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Du tolkar precis allting genom att fylla i luckor med ditt snedvridna narrativ åtminstone vad gäller dumpen.
Det är självklart att barn och tonåringar ska skyddas från vuxnas sexualitet och för det finns det ju lagar.
Var har jag skrivit att barn inte ska skyddas som du de facto lägger i min mun?
Folk upprörs mer av sexuella övergrepp på riktigt små barn, som ses som mer värnlösa.
Detta gör ju inte ett övergrepp på en fjortonåring mindre allvarligt , men det finns ändå en gradskillnad i de flestas medvetande . Den enda anledningen till att frontfigurerna använder "ett litet barn " om en 14-åring är att framställa gäddan så vidrig som möjligt , vilket du är väl medveten om och det är ingen liten detalj.
Räcker det inte med" du är här för att träffa ett barn"? Är det inte illa nog?
Varför ska inte gäddan framställas som så vidrig som möjligt?
Jag är på jobbet och när jag gick in här så ser jag att du fortfarande är lika upprörd.
Blir det inte jobbigt i längden?
Citera
2026-06-15, 03:30
Medlem
Citat:
Varför ska inte gäddan framställas som så vidrig som möjligt?
Jag är på jobbet och när jag gick in här så ser jag att du fortfarande är lika upprörd.
Blir det inte jobbigt i längden?

Det är just det som leder till förtal, bara så du vet.
Jag är definitivt inte upprörd dock kritisk till rena idiotier, men ditt näst intill sjukliga hat måste vara jobbigt att ständigt bära på och känna sig tvungen att leverera ur dumpens nonsensarkiv.
Senast redigerad av Takanashi 2026-06-15 kl. 03:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in