2026-06-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlgunnar
Nej han spelar för sin publik som sedan ger honom en inkomst. Herre gud hur kan ni inte förstå detta?

Tror du på riktigt att det finns vett i den där lilla vätten? Jag håller med om att han gör det för pengarna, det vart ju tydligt i den här konfrontationsvideon ca: 2 minuter in i klippet.
Citera
2026-06-14, 21:54
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Tror du på riktigt att det finns vett i den där lilla vätten? Jag håller med om att han gör det för pengarna, det vart ju tydligt i den här konfrontationsvideon ca: 2 minuter in i klippet.

Men kära nån har du inte hört honom i något annat sammanhang än hans "virala" klipp? Lyssna på senaste "Sista måltiden" t.ex. Nick är långt från korkad, har garanterat fler hjärnceller än er dårar som bara "höhöhö nick är ju cp höh" här på Flashback, forumet för retards.
Citera
2026-06-14, 22:01
Medlem
Citat:
Men kära nån har du inte hört honom i något annat sammanhang än hans "virala" klipp? Lyssna på senaste "Sista måltiden" t.ex. Nick är långt från korkad, har garanterat fler hjärnceller än er dårar som bara "höhöhö nick är ju cp höh" här på Flashback, forumet för retards.

Jag har ärligt talat försökt hitta något som är vettigt med honom men hittills inte lyckats. Han dränks väl av sin egen dynga men jag ska ge ditt tips en chans för jag vill förstå varför folk anser att han är vettig. Jag kan ju förstå om man gillar honom för de provocerande videornas skull men i övrigt är det jag sett mest pinsamt.

Vet inte om du sett intervjun med Jan-Emanuel? Nick framstår inte som särskilt bildad och han håller med Jan-Emanuel om precis allt, till och med när Janne säger att det är högern som har intresse av att importera invandrare. Sen sitter han och pratar om valkompasser och försöker nästan trösta Jan-Emanuel då Janne berättar att han inte blev sosse vid ett test. Nick lägger fram ett försiktigt, det är många som blir chockade när de inser att de håller på SD. Janne säger ifrån direkt och säger att han vart miljöpartist.

Men jag ska kolla upp "Sista måltiden", vad är det för något?
Citera
2026-06-14, 22:02
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila

Men jag ska kolla upp "Sista måltiden", vad är det för något?

En av Sveriges största podcasts.
Citera
2026-06-14, 22:04
Medlem
😂😂😂😂 var det allt , han sa ju sanningen
Citera
2026-06-14, 22:05
Medlem
Taufatts avatar
Nick är en posör och provokatör som går hem hos underklassen. Ingen någon vettig människa bör ägna så mycket tankeverksamhet på.
Citera
2026-06-14, 22:25
Medlem
Haha. Nick är ju stenhård. Provokatör javisst. Men helt rätt. Han står för sanningen och vettiga saker. Inte som ni fega feminiserade stockholmsbögar. Älskar hur han konfronterar islamistsmutset och äckelvänstern. Bra jobbat nick.
Citera
2026-06-14, 22:47
Medlem
AI-2000s avatar
1. Nick är inte politiker, varför la du tråden där?
2. Var i klippet får han psykbryt?
3. Klippet är över två år gammalt

Bra försök men detta var inget bra "gräv" av dig.
Citera
2026-06-14, 22:50
Medlem
Citat:
En av Sveriges största podcasts.

Har bara orkat med de första 20 minutrarna och är inte imponerad. "Lätthöger" är alltså alla på högerkanten som inte håller med Nick såsom Chang Frick och Ivar Arpi?
Citera
2026-06-14, 22:58
Medlem
BallaKlavas avatar
- "Blinkar höger, och svänger vänster!!!! JÄVLA RÅTTA!!!" Nick skulle bli en väldigt bra och korrekt trafikpolis tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Nick är en posör och provokatör som går hem hos underklassen. Ingen någon vettig människa bör ägna så mycket tankeverksamhet på.

Ja, när man läser kommentarerna på hans youtubekanal är det ungefär samma nivå som kommentarerna på RIKS. Dagcenter hela dagen.
Citera
2026-06-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Nick Alinia får psykbryt och skriker på några iranska diplomater

https://www.youtube.com/shorts/M-vnsytQPSA

Vad tycker ni om beteendet? Är detta en smart politisk strategi av Nick Ali?

Det är ett shillbeteende, "titta på mig, titta på mig" hur jag banar vägen emot de dumma!
SHILL.!!!!
Citera
2026-06-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
- "Blinkar höger, och svänger vänster!!!! JÄVLA RÅTTA!!!" Nick skulle bli en väldigt bra och korrekt trafikpolis tror jag.

Ja, när man läser kommentarerna på hans youtubekanal är det ungefär samma nivå som kommentarerna på RIKS. Dagcenter hela dagen.
Vem pröjsar lön? Vem skickar donationer? där lär ju sanningen finnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in