Citat:
Ursprungligen postat av
karlgunnar
Men kära nån har du inte hört honom i något annat sammanhang än hans "virala" klipp? Lyssna på senaste "Sista måltiden" t.ex. Nick är långt från korkad, har garanterat fler hjärnceller än er dårar som bara "höhöhö nick är ju cp höh" här på Flashback, forumet för retards.
Jag har ärligt talat försökt hitta något som är vettigt med honom men hittills inte lyckats. Han dränks väl av sin egen dynga men jag ska ge ditt tips en chans för jag vill förstå varför folk anser att han är vettig. Jag kan ju förstå om man gillar honom för de provocerande videornas skull men i övrigt är det jag sett mest pinsamt.
Vet inte om du sett intervjun med Jan-Emanuel? Nick framstår inte som särskilt bildad och han håller med Jan-Emanuel om precis allt, till och med när Janne säger att det är högern som har intresse av att importera invandrare. Sen sitter han och pratar om valkompasser och försöker nästan trösta Jan-Emanuel då Janne berättar att han inte blev sosse vid ett test. Nick lägger fram ett försiktigt, det är många som blir chockade när de inser att de håller på SD. Janne säger ifrån direkt och säger att han vart miljöpartist.
Men jag ska kolla upp "Sista måltiden", vad är det för något?