Citat:
Ursprungligen postat av
DRINKFIGHTFUKK
Eliten i rallycross har inte en chans mot rallyförare (vilket har bevisats otaliga gånger av diverse "rallycrossstjärnor")
Ofan, var det därför Loeb tog så många Rallycross titlar?, du vet att han som bäst slutade 4a totalt under hans säsonger i sporten o han har ju som bekant varit den mest dominanta Rallyföraren genom tiderna 🤦^^.
Du måste förstå skillnaden här - Rallycross hänger enbart på föraren , Rally hänger lika mkt på kartläsaren som föraren.