2026-06-13, 08:10
  #2149
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertU
Kan någon länka deras OnlyFans?
Det verkar inte finnas något konto, då jag gubbgissar att någon OF-användare som gillar golvmoppsfrisyrer och curry redan hade länkat här i tråden om kontot fortfarande ligger uppe.
Citera
2026-06-13, 10:57
  #2150
Medlem
Marielysts avatar
[quote=ursprungligen|
Om blixten skulle slå ned och paret blir frikända i hovrätten kommer de nog att gifta om sig när de blir frisläppta och leva livets glada dagar på As arv. Har de lite tid över mellan lyxresorna, YT-creerandet och kryptoinvesteringarna, så kan de gå vidare med planerna på att mörda Gs biologiska pappa.

Mördarparet kan säkert bjuda ned pappan till lyxhuset i Spanien, där ingen granne reagerar mot lite grilldoft och stengolvet bättre klarar hanteringen av både borrmaskin och tändvätska.
[/QUOTE]

När det företagsamma paret har utrotat ännu en medlem av G:s familj kan de, för att hålla sig i form och undvika tristess, titta närmare på M:s ursprung. Här kan de, en efter en, bjuda in hennes föräldrar till Edlunds spanska hemvist och generöst servera M:s speciella och beroendeframkallande vattenmelonsmoothie, som gör underverk. Även om det finns flera syskon att dela med bland arvingarna, påstås det att avkastningen här är stor.

(Ursäkta, citatet såg helt fel ut!)
__________________
Senast redigerad av Marielyst 2026-06-13 kl. 11:05.
Citera
2026-06-14, 13:28
  #2151
Medlem
Två frågor.

1. Vet någon lite mer om hur Mayurri och Gustaf lyckades faktiskt finna varandra på Kik? Den appen är inte en dejtingapp, dvs har inte någon direkt funktion för att söka, välja, träffa och matcha med någon. Det finns olika grupper i den appen, men de flesta verkar vara fyllda av eskortkonton. Även seriösa grupper som vetenskap och schack, utgörs av användare, som poserar som webbcammodeller, eskorter eller dylikt. Vidare kan man skrivare ett namn och hitta en användare, men de kontona är likväl tillika användare, som är societetspersoner, mindre kända personer, eskorter och cammodeller, eller användare som vill ha pengar, så kallade scammers. Jag har inte lyckats hitta en enda vettig riktig person att chatta och prata med på Kik, jämfört med t.ex. på olika dejtingappar. Isåfall skulle jag säga att det är betydligt enklare att träffa någon på just faktiska dejtingappar och sociala medier än Kik.

2. I FUPet skriver eller säger Anna till Gustaf, att hon är bland top 10 eller top 10% av alla kvinnliga läkare som tjänar mest pengar i hela Sverige. Stämde verkligen detta lönemässigt? Eller sa hon det i syfte att övertala Gustaf att inte ingå äktenskap med Mayurri, t.ex. att "jag tjänar väldigt mycket pengar och om du gifter dig med henne (en bedragerska) kommer hon också få tillgång till min inkomst också eller att jag inte har råd att försörja henne med". Eller var det helt enkelt att framhäva sig som en person som tjänar mycket pengar, precis som många som tjänar mycket pengar gör/önskar att göra, dvs att hon ville vara tuff med andra ord. (Bortsett från den faktiska löneinformationen, blir det senare bara spekulation.)

Tacksam för mer info.
Mvh
__________________
Senast redigerad av pittbrad 2026-06-14 kl. 14:01.
Citera
2026-06-14, 17:10
  #2152
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Två frågor.

1. Vet någon lite mer om hur Mayurri och Gustaf lyckades faktiskt finna varandra på Kik? Den appen är inte en dejtingapp, dvs har inte någon direkt funktion för att söka, välja, träffa och matcha med någon. Det finns olika grupper i den appen, men de flesta verkar vara fyllda av eskortkonton. Även seriösa grupper som vetenskap och schack, utgörs av användare, som poserar som webbcammodeller, eskorter eller dylikt. Vidare kan man skrivare ett namn och hitta en användare, men de kontona är likväl tillika användare, som är societetspersoner, mindre kända personer, eskorter och cammodeller, eller användare som vill ha pengar, så kallade scammers. Jag har inte lyckats hitta en enda vettig riktig person att chatta och prata med på Kik, jämfört med t.ex. på olika dejtingappar. Isåfall skulle jag säga att det är betydligt enklare att träffa någon på just faktiska dejtingappar och sociala medier än Kik.

2. I FUPet skriver eller säger Anna till Gustaf, att hon är bland top 10 eller top 10% av alla kvinnliga läkare som tjänar mest pengar i hela Sverige. Stämde verkligen detta lönemässigt? Eller sa hon det i syfte att övertala Gustaf att inte ingå äktenskap med Mayurri, t.ex. att "jag tjänar väldigt mycket pengar och om du gifter dig med henne (en bedragerska) kommer hon också få tillgång till min inkomst också eller att jag inte har råd att försörja henne med". Eller var det helt enkelt att framhäva sig som en person som tjänar mycket pengar, precis som många som tjänar mycket pengar gör/önskar att göra, dvs att hon ville vara tuff med andra ord. (Bortsett från den faktiska löneinformationen, blir det senare bara spekulation.)

Tacksam för mer info.
Mvh

Det går knappast att kalla någon av de två mördarna för "vettiga riktiga personer" så KiK är väl inte uteslutet?
Citera
2026-06-14, 19:11
  #2153
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Två frågor.

1. Vet någon lite mer om hur Mayurri och Gustaf lyckades faktiskt finna varandra på Kik? Den appen är inte en dejtingapp, dvs har inte någon direkt funktion för att söka, välja, träffa och matcha med någon. Det finns olika grupper i den appen, men de flesta verkar vara fyllda av eskortkonton. Även seriösa grupper som vetenskap och schack, utgörs av användare, som poserar som webbcammodeller, eskorter eller dylikt. Vidare kan man skrivare ett namn och hitta en användare, men de kontona är likväl tillika användare, som är societetspersoner, mindre kända personer, eskorter och cammodeller, eller användare som vill ha pengar, så kallade scammers. Jag har inte lyckats hitta en enda vettig riktig person att chatta och prata med på Kik, jämfört med t.ex. på olika dejtingappar. Isåfall skulle jag säga att det är betydligt enklare att träffa någon på just faktiska dejtingappar och sociala medier än Kik.

2. I FUPet skriver eller säger Anna till Gustaf, att hon är bland top 10 eller top 10% av alla kvinnliga läkare som tjänar mest pengar i hela Sverige. Stämde verkligen detta lönemässigt? Eller sa hon det i syfte att övertala Gustaf att inte ingå äktenskap med Mayurri, t.ex. att "jag tjänar väldigt mycket pengar och om du gifter dig med henne (en bedragerska) kommer hon också få tillgång till min inkomst också eller att jag inte har råd att försörja henne med". Eller var det helt enkelt att framhäva sig som en person som tjänar mycket pengar, precis som många som tjänar mycket pengar gör/önskar att göra, dvs att hon ville vara tuff med andra ord. (Bortsett från den faktiska löneinformationen, blir det senare bara spekulation.)

Tacksam för mer info.
Mvh


Svårt att tro att hon hade en topp-10-lön i Sverige som läkare när hon jobbade som skolläkare i en förort.
Citera
2026-06-14, 19:21
  #2154
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Svårt att tro att hon hade en topp-10-lön i Sverige som läkare när hon jobbade som skolläkare i en förort.
Jag fattade det som att hon var en kringresande skolläkare som hade samlat ett flertal skolor under sitt paraply.

Skolorna kom undan med en lägre kostnad, men fick betydligt mindre läkartid. A debiterade bra för de timmar de fick.

Jag kan ha missuppfattat det hela, men något åt det hållet förklarade den höga lönen, eller omsättningen i hennes bolag. Lite som en hyrläkare i Norrland men med skolor runt Stockholm som arbetsområde.
Citera
2026-06-14, 19:28
  #2155
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielyst
När det företagsamma paret har utrotat ännu en medlem av G:s familj kan de, för att hålla sig i form och undvika tristess, titta närmare på M:s ursprung. Här kan de, en efter en, bjuda in hennes föräldrar till Edlunds spanska hemvist och generöst servera M:s speciella och beroendeframkallande vattenmelonsmoothie, som gör underverk. Även om det finns flera syskon att dela med bland arvingarna, påstås det att avkastningen här är stor.

(Ursäkta, citatet såg helt fel ut!)
Ja. Att paret blev avslöjade trots att de planerat och genomfört "det perfekta brottet" när de mördade mamman till G räddade nog livet på många. Tydligen var det någon liten detalj de bommat i planeringen och "efterarbetet" som underlättade för polisen att lösa mordet innan kroppen ens var återfunnen.

Som tur är har jag stor tilltro till hovrätten i detta fall, även om juridiken ibland inte motsvarar det allmänna rättsmedvetandet.

Jag gissar dock att domen står sig bra även i hovrätten. Det kommer förhoppningsvis att dröja lång tid innan mordduon kommer ut igen.
__________________
Senast redigerad av ursprungligen 2026-06-14 kl. 19:32.
Citera
2026-06-14, 20:14
  #2156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Två frågor.

1. Vet någon lite mer om hur Mayurri och Gustaf lyckades faktiskt finna varandra på Kik? Den appen är inte en dejtingapp, dvs har inte någon direkt funktion för att söka, välja, träffa och matcha med någon. Det finns olika grupper i den appen, men de flesta verkar vara fyllda av eskortkonton. Även seriösa grupper som vetenskap och schack, utgörs av användare, som poserar som webbcammodeller, eskorter eller dylikt. Vidare kan man skrivare ett namn och hitta en användare, men de kontona är likväl tillika användare, som är societetspersoner, mindre kända personer, eskorter och cammodeller, eller användare som vill ha pengar, så kallade scammers. Jag har inte lyckats hitta en enda vettig riktig person att chatta och prata med på Kik, jämfört med t.ex. på olika dejtingappar. Isåfall skulle jag säga att det är betydligt enklare att träffa någon på just faktiska dejtingappar och sociala medier än Kik.

2. I FUPet skriver eller säger Anna till Gustaf, att hon är bland top 10 eller top 10% av alla kvinnliga läkare som tjänar mest pengar i hela Sverige. Stämde verkligen detta lönemässigt? Eller sa hon det i syfte att övertala Gustaf att inte ingå äktenskap med Mayurri, t.ex. att "jag tjänar väldigt mycket pengar och om du gifter dig med henne (en bedragerska) kommer hon också få tillgång till min inkomst också eller att jag inte har råd att försörja henne med". Eller var det helt enkelt att framhäva sig som en person som tjänar mycket pengar, precis som många som tjänar mycket pengar gör/önskar att göra, dvs att hon ville vara tuff med andra ord. (Bortsett från den faktiska löneinformationen, blir det senare bara spekulation.)

Tacksam för mer info.
Mvh

I förhör säger någon av dem att det var via ett specifikt musikintresse som de fick kontakt, har skummat lite men inte hittat exakta stället. G berättar i första förhöret om det lite allmänt.

(A kunde plocka ut drygt 1,6 msek sina sista 14 månader i form av utdelning i sitt bolag. Dvs 114.000/månad. Som någon skrev stafettläkare inom skolväsendet är lönsamt. Saldot på hennes företagskonto var drygt 4 miljoner när hon dog, ett konto bara hon disponerade.)

Hur ödmjuk skulle hon vara inför ett tjej på drygt 20 år som hon dessutom både försörjde och höll med bostad, och även sonen för den delen?
Citera
2026-06-14, 20:40
  #2157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upplysa
Förundersökningsprotokoll
Fup & Stämningsansökan
Attunda tingsrätt
B 8571-25
Attunda TR B 8571-25 Ab203 Förundersökningsprotokoll

Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Svårt att tro att hon hade en topp-10-lön i Sverige som läkare när hon jobbade som skolläkare i en förort.

@PeterPelikan66. Klicka på FUPet länkat högst upp i inlägget, rulla ned till sidan 504, där står det såhär:

"”Anna 241109 kl 1549” Ljudfilen är 03:23 minuter.
Anna och Gustaf pratar om renoveringen i köket och att det tar lång tid, Mayurri verkar vara frustrerad över det. Anna pratar om sin situation, att hon arbetar för sina barns skull och att hon hellre skulle vilja jobba mindre. Anna nämner att hon är topp tio procent bäst betalda läkarna i Sverige. Anna uppger sedan att hon blir ledsen över att Mayurris beteende och ifrågasätter att Mayurri som är 22 år "spänner musklerna" mot Anna i denna fråga. Anna uppger att hon kommer sätta Mayurri på plats om hon tjafsar och bråkar, som Mayurri gör mot sin egna familj. Därefter frågar Gustaf om Anna hade något mer att säga om det. Varpå Anna svarar nej, och fortsätter med att säga att Mayurri måste sluta vara så uppmanande. Anna berättar att hon ser jättemycket fram emot att Mayurri ska komma och att få Mayurri att känna sig välkommen, men att Mayurri inte kan hålla på att styra med Anna."

Informerade hon Gustaf om sin inkomst, för att få Gustaf att "ditcha" Mayurri månne? För att Anna uppfattade Mayurri som en sol-och-vårare, som utnyttjade Gustaf och ville endast gifta sig med honom för medborgarskap och arv, samt möjligen även spousal support (som vi i och för sig inte har i Sverige, men en utlänning som Mayurri visste inte detta)?

Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
I förhör säger någon av dem att det var via ett specifikt musikintresse som de fick kontakt, har skummat lite men inte hittat exakta stället. G berättar i första förhöret om det lite allmänt.

(A kunde plocka ut drygt 1,6 msek sina sista 14 månader i form av utdelning i sitt bolag. Dvs 114.000/månad. Som någon skrev stafettläkare inom skolväsendet är lönsamt. Saldot på hennes företagskonto var drygt 4 miljoner när hon dog, ett konto bara hon disponerade.)

Hur ödmjuk skulle hon vara inför ett tjej på drygt 20 år som hon dessutom både försörjde och höll med bostad, och även sonen för den delen?

Tack Barnaby för din förklaring. Hon var tillräckligt ödmjuk, för mycket till och med om du frågar mig. Menar du att Anna både försörjde och betalade för Mayurris bostad också, samtidigt som hon gjorde likadant för Gustaf med?
Och så tackade han henne genom att dekapitera henne. (Oaktat Mayurris del i mordet, tror jag personligen inte att hon hade tillräckligt med muskelstyrka för att klyva Annas huvud från hennes bål. Bara min personliga åsikt).
__________________
Senast redigerad av pittbrad 2026-06-14 kl. 21:29.
Citera
2026-06-14, 23:16
  #2158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eskimoklackerimo
De är nog helstekta. Finns för många bevis för samförståndet att det inte går att åberopa nån jäkla "mind control". Detta livstidsstraff måste kännas extra surt för just Mayurri. Gustaf har ju ändå dödat sin mamma som han känt hela sitt liv, men tänka sig att för 3 år sedan visste Mayurri inte ens vem Anna var, och idag ska hon sitta livstid för att ha haft ihjäl henne. Måste kännas extra tufft dessutom när man är en person som gillar att resa och har vart i 30+ länder.

I guess you shouldn't have killed her then ?!

Fascinerande hur man kan ge sig själv ett sådant öde...
Nej de bör verkligen inte bli frikända, det kan väl aldrig bli möjligt? Jag har svårt att tro de kan få lägre straff, inte ens tidsbestämt?
Men överklagan blir ändå intressant om det kommer fram ny fakta om vad som hände och vem som gjorde vad?
Citera
2026-06-16, 10:30
  #2159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Vet någon lite mer om hur Mayurri och Gustaf lyckades faktiskt finna varandra på Kik? Den appen är inte en dejtingapp, dvs har inte någon direkt funktion för att söka, välja, träffa och matcha med någon. Det finns olika grupper i den appen, men de flesta verkar vara fyllda av eskortkonton. Även seriösa grupper som vetenskap och schack, utgörs av användare, som poserar som webbcammodeller, eskorter eller dylikt. Vidare kan man skrivare ett namn och hitta en användare, men de kontona är likväl tillika användare, som är societetspersoner, mindre kända personer, eskorter och cammodeller, eller användare som vill ha pengar, så kallade scammers. Jag har inte lyckats hitta en enda vettig riktig person att chatta och prata med på Kik, jämfört med t.ex. på olika dejtingappar. Isåfall skulle jag säga att det är betydligt enklare att träffa någon på just faktiska dejtingappar och sociala medier än Kik.

Tacksam för mer info.
Mvh


Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Det går knappast att kalla någon av de två mördarna för "vettiga riktiga personer" så KiK är väl inte uteslutet?

Förvisson, men nu var frågan hur de ens kunde hitta varandra på Kik, då alla officiella profiler där verkar vara eskorter, scammers, webcammers. Enda sättet att hitta en "riktig, verklig" person är om du får vederbörandes Kik-namn, som du sedan kan skriva in i sökfältet, för att hitta användaren.
Citera
2026-06-16, 15:12
  #2160
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Förvisson, men nu var frågan hur de ens kunde hitta varandra på Kik, då alla officiella profiler där verkar vara eskorter, scammers, webcammers. Enda sättet att hitta en "riktig, verklig" person är om du får vederbörandes Kik-namn, som du sedan kan skriva in i sökfältet, för att hitta användaren.
Det är som du skriver lite oklart vad de hade gemensamt.

Kaka söker maka, men var den initiala attraktionen låg är nog en gåta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in