2026-06-14, 14:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Har fina familjen Rask dragit till Maldiverna på semester, det har inte kommit ut någon video på någon vecka? Eller blir det en sväng ner till korvmojjen med familjen i Trosa 👀. Det är alltid katastrof med den jävla lögnaren och ekonomiska problem jämt. Varför skaffar inte Baronen ett vanligt arbete och försöker styra upp familjens ekonomi? Varför gör han inte det!! Det gör en man/pappa för att familjen ska må bra. Jag fattar inte.

Eftersom han vägrar flyga, så är det nog större risk tessan med barn åkt blåa tåget medans han spelar in en reaktionsvideo på medviktarnas dokumentär om honom.
Citera
2026-06-14, 14:31
Medlem
GreenBatterys avatar
Han fiskade ju efter frågor på IG.

Här får du en din porrskadade ÄckelBaron:

Hur kan du tjänat så mycket pengar på ett år och ändå inte löst vare sig din frus kronofogdeskuld eller betalat ditt brottsoffer som du enligt lag ska betala? Inte ens en ynka avbetalning på fruns lån.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-14, 14:56
Medlem
Baronen har troligtvis sparat pengar i företaget från chrippa året då han samtidigt kunde leva på arvspengar.

Han har aldrig haft planen att lösa/hjälpa sin fru med sina skulder. Han sitter och köpa massa småskit hela tiden i form av kläder och krimskrams.

Troligtvis sitter han och betalar OF brudar också.
Citera
2026-06-14, 16:52
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Kommer det inte en Chrippa-video snart när han har varit på första sidan i kvällstidningarna i veckan så hugger jag av mig ena armen. Det är enkla 10k+ visningar för den porrskadade äckelbaronen som vill "lämna Chrippa-dramat". Utöver pengarna är det ett perfekt tillfälle att indirekt få slicka Jockibois röv en extra gång.

Den porrskadade äckelbaronen lever på att vara en hund åt Jockiboi, det är den enda content han tjänar pengar på. Sen klagar han på Temu som sägs vilja göra sig namn genom att kritisera Jockiboi.

Patetiskt.

Den perversa byfånen i Trosa har en mycket speciell definition av att "lämna dramat" . I Baronens sjuka värld innebär det att tjata om samma ämne om och om igen tills cp-tittarna och ber runkbögen om nåd.

Dessutom är Chrippa-dramat väldigt praktisk ur Baronens perspektiv. Det är ju betydligt lättare att förtala någon som inte kan försvara sig just nu. Ett plus är att Baronen samtidigt kan väva in sitt obligatoriska fjäskande för den blonderade dvärgen Jockiboi. Baronen missar sällan en chans att påminna oss om vänskapen som enbart verkar existera i Baronens egen fantasi.

"Hörrni, jag vill egentligen inte prata om det här, men min DM svämmar över med frågor om Chrippa".
Senast redigerad av Damien- 2026-06-14 kl. 16:55.
Citera
2026-06-14, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Baronen har troligtvis sparat pengar i företaget från chrippa året då han samtidigt kunde leva på arvspengar.

Han har aldrig haft planen att lösa/hjälpa sin fru med sina skulder. Han sitter och köpa massa småskit hela tiden i form av kläder och krimskrams.

Troligtvis sitter han och betalar OF brudar också.
Vad ska den kära fun tycka om att hennes make undanhåller rätt stora summor pengar samtidigt som familjen får bo i ett råtthål och hon får slita på timme för att ha råd med mat och begagnade kläder åt barnen?

Jag köper inte det här, det måste ligga något ännu underligare, smutsigare, och korkat bakom. Annars vore det inte vår baron.
Citera
2026-06-14, 18:06
Medlem
BestOfSektens avatar
Rasken har nu släppt en video där han reagerar på "Den brottsdömde förtalsmannen del 2", vi får se om han klarar av att förstå vad den handlar om
Citera
2026-06-14, 18:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Rasken har nu släppt en video där han reagerar på "Den brottsdömde förtalsmannen del 2", vi får se om han klarar av att förstå vad den handlar om
Inte ett uns av självkritik. Den brottsdömda förtalsmannen använder i sin sjuka jakt sin youtubekanal som vapen för att attackera oskyldiga människor, det är bara en tidsfråga innan äcklet blir dömd igen.
Citera
2026-06-14, 18:51
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten

Runkbögen sitter väl som vanligt och pausar var femte sekund. Sedan håller byfånen en monolog på minst 45 minuter.
Citera
2026-06-14, 18:53
Medlem
0.1s avatar
Har hans fru therese rask tagit bort instagram igen ? Vad är det den här gången då??
Citera
2026-06-14, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vad ska den kära fun tycka om att hennes make undanhåller rätt stora summor pengar samtidigt som familjen får bo i ett råtthål och hon får slita på timme för att ha råd med mat och begagnade kläder åt barnen?

Jag köper inte det här, det måste ligga något ännu underligare, smutsigare, och korkat bakom. Annars vore det inte vår baron.

Tidigare trodde jag eko när Livros visade adsense. Men jag tror nu som jag skrev ovan.

Hans visningar går ju skit nu, så börjar nog bli riktigt svettigt för Baronen. Han har vant sig vid att ha lite stålars, så jobbigt att gå tillbaka och tjäna 12k i månaden.
Citera
2026-06-14, 19:15
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Har hans fru therese rask tagit bort instagram igen ? Vad är det den här gången då??

Nä, den är kvar. Kollade precis.
Citera
2026-06-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Tidigare trodde jag eko när Livros visade adsense. Men jag tror nu som jag skrev ovan.

Hans visningar går ju skit nu, så börjar nog bli riktigt svettigt för Baronen. Han har vant sig vid att ha lite stålars, så jobbigt att gå tillbaka och tjäna 12k i månaden.
Eventuellt OF missbruk kan jag köpa. Oavsett vad det är kommer det visa sig vara något smutsigt när det väl kryper fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in