Citat:
Ursprungligen postat av
AsAc
Kommer det inte en Chrippa-video snart när han har varit på första sidan i kvällstidningarna i veckan så hugger jag av mig ena armen. Det är enkla 10k+ visningar för den porrskadade äckelbaronen som vill "lämna Chrippa-dramat". Utöver pengarna är det ett perfekt tillfälle att indirekt få slicka Jockibois röv en extra gång.
Den porrskadade äckelbaronen lever på att vara en hund åt Jockiboi, det är den enda content han tjänar pengar på. Sen klagar han på Temu som sägs vilja göra sig namn genom att kritisera Jockiboi.
Patetiskt.
Den perversa byfånen i Trosa har en mycket speciell definition av att "lämna dramat" . I Baronens sjuka värld innebär det att tjata om samma ämne om och om igen tills cp-tittarna och ber runkbögen om nåd.
Dessutom är Chrippa-dramat väldigt praktisk ur Baronens perspektiv. Det är ju betydligt lättare att förtala någon som inte kan försvara sig just nu. Ett plus är att Baronen samtidigt kan väva in sitt obligatoriska fjäskande för den blonderade dvärgen Jockiboi. Baronen missar sällan en chans att påminna oss om vänskapen som enbart verkar existera i Baronens egen fantasi.
"Hörrni, jag vill egentligen inte prata om det här, men min DM svämmar över med frågor om Chrippa".