Är det här bra strategi? Tycker det är väldigt löjligt, nästan så man får ta fram Ikeas SKÄMSKUDDE.
Eller det kanske fejk? Fria Tider har gått på en bluff?
Citat:
"Snart byter vi regering bror" lyder budskapet i ett kampanjinlägg med Magdalena Andersson som Socialdemokraterna har publicerat på Tiktok. Försöket att använda invandrarsvenska orsakar förvirring på plattformen.
Senast redigerad av Harald.Guldhatt 2026-06-14 kl. 19:00.
Lite av ett dilemma där!
Bror = orten ungdomar
Broder = kyrkan eller 1% klubbar
Kamrat = kommunister eller nazister
Kompis = gympalärare, tecknade figurer eller balkaninvandrare
Vänner = passiv-agressiva dagislärare eller salongsberusade gubbar
Jag tror polare eller bekanta hade passat bäst. Fränder låter annars fint.
Senast redigerad av Anybodykiller 2026-06-14 kl. 18:39.
Fria Tider - tidningen som kvickt försökt radera sina misstag där dom inte ens visste vem som var minister eller inte, vad dom gjorde eller inte, eller hur Svensk regeringsform funkade
Ett citat från dom är irrelevant - har du en riktig källa eller ska jag möta upp med en Ding Ding Värld? Kalle Anka har antagligen bra faktarutor? ... seriöst att du avslöjar att du läser dom är generande för mig med! Hajar att dom är höger men med alla generande misstag dom är indragna i, kan du inte hitta NÅN bättre sida med andra högerlallare med sviktande potens att citera?
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Finns väl inte ens en chans?
Om så vore ger jag verkligen upp.
Det är från socialdemokraternas egen tiktok
Troligtvis är det någon kommunikatör som gjort den och inte maggan själv såklart
Fria Tider - tidningen som kvickt försökt radera sina misstag där dom inte ens visste vem som var minister eller inte, vad dom gjorde eller inte, eller hur Svensk regeringsform funkade
Ett citat från dom är irrelevant - har du en riktig källa eller ska jag möta upp med en Ding Ding Värld? Kalle Anka har antagligen bra faktarutor? ... seriöst att du avslöjar att du läser dom är generande för mig med! Hajar att dom är höger men med alla generande misstag dom är indragna i, kan du inte hitta NÅN bättre sida med andra högerlallare med sviktande potens att citera?
Alltså, det är inte så att jag menar att FT skulle vara den mest pålitliga källan som finns, men det blir lite fånigt när det alltid ska fyllas med kommentarer som utgår från att allt är ljug på en gång.
Lite av ett dilemma där!
Bror = orten ungdomar
Broder = kyrkan eller 1% klubbar
Kamrat = kommunister eller nazister
Kompis = gympalärare, tecknade figurer eller balkaninvandrare
Vänner = passiv-agressiva dagislärare eller salongsberusade gubbar
Jag tror polare eller bekanta hade passat bäst. Fränder låter annars fint.
Ingen nyhet direkt. Samtliga riksdagspartier (med undantag för SD) tryckte upp valaffischer på bla arabiska inför 2022 (så var det åtminstone i problemområdet jag då bodde i) Nu vill de bara ta till fler metoder för att locka tillbaka Nyans-väljarna