Citat:
Ursprungligen postat av
orvaren
..och när man skapar en ny tråd får man skit för att man inte använder en befintlig...
Och nej,det finns faktiskt relativt gott om dessa Mc (de är reggade som mc) kvar,sett till hur få som såldes...
Se mitt tidigare inlägg för mer info om modellen.
Vissa stater har MC-reg, andra stater har bil-reg.
Sverige har MC. (MC gör att man slipper trängselskatt.)