Citat:
Ursprungligen postat av
got2bfree
Ah jag är som din vän haha men ja han har rätt det är bra priser där 5f4 på både grönt och brunt samt alltid bra kvalle. Tror dom hade någon stor last för några år sen på något ton hasch gömt i marmorplattor som blev beslagtaget om jag inte minns fel.
Min kompis röker båda sorterna. Han har handlat av gänget i många många år. Han brukar köpa en månads förbrukning vid varje köptillfälle. Jag var hemma hos honom tidigare idag. Hela lägenheten luktar. Kände att jag blev snurrig i huvudet.
Det du skriver om marmorplattor har jag missat. Låter intressant. Vet du mer?