Citat:
Ursprungligen postat av
Snauzzer
Seger för israel?
Israel har skapat miljontals fler fiender i sina grannländer på kort tid.
Är det en seger?
Genom Iran hota sina grannar har Trump gjort grannar till Israels vänner genom samarbete med radar och försvar.
Iran är den stora förloraren o usa/Israel den stora vinnaren.
Genom förhöjda oljepriser/tullarna kan Trump finasiera sina vallöften om olika skattesänkingar, visst det fungerar som i sverige o europa, man höjer priser på annat för folket, Usa är inget undantag, det fungera lika även där som här.
Trump har lyckats med det omöjliga, har svårt o se att det är Trump själv som tänkt ut allt detta.