Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Eller så kan du gå vidare med ditt liv och inte tänka mer på det?
Tänkte att valåret skulle göra att vi slapp en gnälltråd om att bussarna har regnbågsflaggor - men tji fick jag.
Verkar som att du internalization ditt förtryck, cuck. Varför inte en vecka eller helg? Som Påsk? Är regnbågsalliansen lika stora som påsken!? Nej, dom är STÖRRE! På nivå med December och julen. Vakna Sverige!