2026-06-14, 15:02
  #1
Medlem
Regnbågsflaggor överallt i Juni. Samtidigt är nationaldagen en dag och sen går alla vidare med sitt. Vilka fler grupper ska uppmärksammas med EN HEL MÅNAD? Och om dessa är jämställda och medborgare och kan ha käcka pronomen - var är förtrycket som legitimerar en hel månads uppmärksamhet? När kan vi få Juni tillbaka? Vilka är dina pronomen och vad identifierar du dig som?
Citera
2026-06-14, 15:05
  #2
Avstängd
triptykens avatar
Eller så kan du gå vidare med ditt liv och inte tänka mer på det?

Tänkte att valåret skulle göra att vi slapp en gnälltråd om att bussarna har regnbågsflaggor - men tji fick jag.
Citera
2026-06-14, 15:10
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Eller så kan du gå vidare med ditt liv och inte tänka mer på det?

Tänkte att valåret skulle göra att vi slapp en gnälltråd om att bussarna har regnbågsflaggor - men tji fick jag.
Verkar som att du internalization ditt förtryck, cuck. Varför inte en vecka eller helg? Som Påsk? Är regnbågsalliansen lika stora som påsken!? Nej, dom är STÖRRE! På nivå med December och julen. Vakna Sverige!
__________________
Senast redigerad av Ilrvrm 2026-06-14 kl. 15:13.
Citera
2026-06-14, 15:12
  #4
Medlem
Det anordnas väl demonstrationer titt som tätt där det ska viftas med svenska flaggor och reclaima den från rasisterna, samtidigt som man hävdar att folk blir stötta och anklagar flaggviftare för rasism när de bara är emot islam och invandrare?
Citera
2026-06-14, 15:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Det anordnas väl demonstrationer titt som tätt där det ska viftas med svenska flaggor och reclaima den från rasisterna, samtidigt som man hävdar att folk blir stötta och anklagar flaggviftare för rasism när de bara är emot islam och invandrare?
Du förstår att det du beskriver är rasism?
Citera
2026-06-14, 15:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Du förstår att det du beskriver är rasism?

Jag tror du menar antisemitism.
Citera
2026-06-14, 15:29
  #7
Medlem
HBTKuks avatar
Varsegud. Du får din bögjuni tillbaka.
Citera
2026-06-14, 15:32
  #8
Medlem
FNLSs avatar
Vad hindrar dig att utropa oktober till idioternas månad, eller vilken identitet du nu har
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Regnbågsflaggor överallt i Juni. Samtidigt är nationaldagen en dag och sen går alla vidare med sitt. Vilka fler grupper ska uppmärksammas med EN HEL MÅNAD? Och om dessa är jämställda och medborgare och kan ha käcka pronomen - var är förtrycket som legitimerar en hel månads uppmärksamhet? När kan vi få Juni tillbaka? Vilka är dina pronomen och vad identifierar du dig som?
Citera
2026-06-14, 16:17
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Jag tror du menar antisemitism.
Om man är emot islam och invandrare så är man inte antisemit. I Israel så hade man varit semit
Citera
2026-06-14, 16:20
  #10
Medlem
zombie-nations avatar
Vad är det som är så hemskt? Att det är lite extra regnbågsflaggor här och där? Ojojoj, kränkt av en flagga. Och bara få ha 11 månader för hur man själv är.

Men stick och brinn.
Citera
2026-06-14, 16:21
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Vad hindrar dig att utropa oktober till idioternas månad, eller vilken identitet du nu har
Juni är idioternas månad. Har du sett paraderna? Löstuttar och peruker på gubbar... Du grymma nya värld.

Mycket cuck i den här tråden
Citera
2026-06-14, 16:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Vad är det som är så hemskt? Att det är lite extra regnbågsflaggor här och där? Ojojoj, kränkt av en flagga. Och bara få ha 11 månader för hur man själv är.

Men stick och brinn.
Varför är det viktigt att särskilja hbtqi+-:£? Dom är Svenskar som andra och kan gott följa kalendern som vanligt folk. Varför ska vi dela ut månader och småflaggor på bussar för detta ändamål?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in