2026-06-14, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Nej. Du ber till muhammed pedofilen. Jag ber inte till någon. Skillnaden mellan dig och mig. Jag skapar min egen framtid, gör vad jag tycker är bäst och lever efter kristna värderingar även om jag inte tillber dem. Skapat mig en rätt bra tillvaro här i Sverigestan, och tänker se till att det fortsätter så tills jag ställer tofflorna på hyllan. Jag är Svensk!

Du. Är du rättrogen muslim tillber du din pedofilprofet minst en gång var dag. Är du inte rättrogen förstår jag inte varför vi ens diskuterar? Åk hem till sanden där du hör hemma.

Jag ska inte åka till mitt hemland.
Sverige är ett land jag lever i.

Och blir man trakasserad länge för vad man är.

Så får man ta det till en annan plan.

Med det sagt.
Vikingar var pedofiler.
Och det vet alla.

Behöver inte säga mer.
Citera
2026-06-14, 09:12
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Om det skulle komma i närheten av att realiseras skulle vi se masskonverteringar. Bidragsparasitismen sitter djupare än tron på Muhammed i skarpt läge. En somalier vill sitta i Rinkeby i sin skinnsoffa och livnära sig på svennes skattepengar livet ut.
"Konvertering" hjälper inte muslimer som kommer till Sverige, läs här om varför:
https://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyya

Oavsett vilken religion inkräktare har finns ingen universell rätt att parasitera på oss eller ta över vårt land.
Citera
2026-06-14, 09:19
Medlem
Förbjud omskärelse. Kolla alla små gossebarn. Gör man det, tio års fängelse och förlorar vårdnaden. Förbjud dubbla medborgarskap. X antal kommer att emigrera.
Citera
2026-06-14, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Här kommer vi med förslag på hur vi på ett fredligt sätt får muslimer att vilja lämna Sverige.

Jag börjar: Slöjförbudet lär ju få många att vilja lämna landet.
Förbjud halalmat.
Förbjud moskeer
Ta bort hemspråk i skolan
Ta bort tolk
Begå brott automatisk utvisning

Vad tror ni om detta? Hade musliner börjat lämna Sverige då?
Ta bort alla bidrag, utvisa direkt vid kriminalitet och riv ner alla moskéer. Skapa ghetton uppe i Norrland bland bergen där ingen vistas, bygg höga murar runt omkring och tvinga dem till straffarbete tills de frivilligt åker. I det ghettot ska det bara serveras griskött också, samt att grisar ska gå runt fritt där inne och få sova med dem. Jag förstår inte varför detta inte har tagits upp i riksdagen ännu.
Citera
2026-06-14, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Dom största bidragsparasiterna och kriminella blir man dock inte av med genom att implementera moské och slöjförbud. Man kan arbeta för betydligt hårdare straff och mindre bidrag. Angrip parasiten där det svider.

Grundproblemet är att hur jävlig man an gör tillvaron för dem i Sverige så är det alltid bättre än i jordens avfallshål mellanöstern.

The shithole of planet earth...

Moderaterna? Ulf och hans fru?
Ja då behövs nog betydligt mer än slöjförbud, tror inte ens de bryr sig om det. Kanske obligatorisk sänkning av alla riksdagslöner till 30 000 i månaden, obligatorisk rotation efter 4 år så att du inte får vara politiker mer då utan måste lämna plats till nya.
Citera
2026-06-14, 13:06
Medlem
Mad monks avatar
Hur blir man av med ogräs att bara klippa av toppen hjälper inte man måste dra upp dom med rötterna och kassera dom så att deras frön inte sprids. Några fler dumma frågor?
Citera
2026-06-14, 13:16
Medlem
colis avatar
På listan över saker som bör stoppas finns:

* Omskärelseförbud
* Förbud för kusinäktenskap
* Stopp för för servering av religiös specialmat i skolorna
* Förbud av religiös klädsel och synliga religiösa symboler inom alla offentligt finansierade yrken -
skolor, sjukvård, kommunen, polisen, militären

Med dessa fyra punkter skulle vi komma väldigt långt.

Som femte punkt:

Det helt absurda kravet att muslimer SKA begravas med kroppen i helhet utan kremering på en gravplats där ingen annan tidigare blivit begravd, dvs ingen grav får återanvändas.

Förutom de rent hälso- och smittfarliga aspekter att begrava kroppen i helhet med alla smittokällor som kan spridas vidare och kontaminera jorden - behövs därför också allt fler muslimska gravplatser och gravområden.
Stora områden, som nyligen ett naturreservat med skog som skövlades och gjordes om utanför Järva och blev en muslimsk gravplats.
Detta muslimska gravplatskrav är absurt, anhöriga kräver dessutom närhet till gravplatserna som då måste ligga nära städerna på attraktiv mark.

Idag kremeras ca 85-90% av alla avlidna i Sverige - gruppen som inte gör det är företrädesvis muslimer.
Även judar undviker kremering - men de begravs helst i familjegravar på gamla judiska gravplatser och kräver absolut inte jufruerlig jord som muslimerna. Andra vanliga samhällsmedborgare begravs på kyrkogårdar som varit bruk i hundratals år där gravområdet självklart återanvänds efter 25-30 år.

Sätt stopp även för detta femte otidsenliga muslimska gravplats påfund som inte passar in i ett modernt svenskt samhälle.
Senast redigerad av coli 2026-06-14 kl. 13:35.
Citera
2026-06-14, 13:22
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hur blir man av med ogräs att bara klippa av toppen hjälper inte man måste dra upp dom med rötterna och kassera dom så att deras frön inte sprids. Några fler dumma frågor?

Man gör jorden oatraktiv att fortsätta växa i och för nya att slå rot i.
Fem - rätt självklara - punkter att införa.

* Omskärelseförbud
* Förbud för kusinäktenskap
* Stopp för för servering av religiös specialmat i skolorna
* Förbud av religiös klädsel och synliga religiösa symboler inom alla offentligt finansierade yrken -
skolor, sjukvård, kommunen, polisen, militären
* stopp för att inte återanvända muslimska gamla gravar
Senast redigerad av coli 2026-06-14 kl. 13:25.
Citera
2026-06-14, 13:47
Medlem
Det bästa sätter är att
1. Göra det obekvämt att leva i Sverige där fläskkött bör vara en del av skolmaten.
2. Förbjuda privata skolor med religiös grund.
3. Dra in alla ekonomiska stöd till personer med asylbakgrund där enbart de som har arbetat, betalat skatt får kvalificera sig för tillgång till det offentliga systemet. D.v.s. inga barnbidrag, ingen offentlig sjukvård för kronisk behandling, inga socialbidrag,
4. Ändra grundlagen så att man kan riva upp medborgarskap även om de inte har dubbelt dito,
5. Lämna Europakonventionen

1-3 är "enkelt", 4 blir lite krångligare medan 5 går att göra med ett pennstreck.

3 blir svårt för S, C, V och Mp att motivera varför svenskar med SINA skattemedel ska finansiera parasitblattemuslimer i det oändliga. Sagda partier med dess svenska landsförrädare är enbart intresserade av det så länge de själva slipper konsekvenserna och de får makten av systemet.
Citera
2026-06-14, 14:25
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Det bästa sätter är att
1. Göra det obekvämt att leva i Sverige där fläskkött bör vara en del av skolmaten.
2. Förbjuda privata skolor med religiös grund.
3. Dra in alla ekonomiska stöd till personer med asylbakgrund där enbart de som har arbetat, betalat skatt får kvalificera sig för tillgång till det offentliga systemet. D.v.s. inga barnbidrag, ingen offentlig sjukvård för kronisk behandling, inga socialbidrag,
4. Ändra grundlagen så att man kan riva upp medborgarskap även om de inte har dubbelt dito,
5. Lämna Europakonventionen

1-3 är "enkelt", 4 blir lite krångligare medan 5 går att göra med ett pennstreck.

3 blir svårt för S, C, V och Mp att motivera varför svenskar med SINA skattemedel ska finansiera parasitblattemuslimer i det oändliga. Sagda partier med dess svenska landsförrädare är enbart intresserade av det så länge de själva slipper konsekvenserna och de får makten av systemet.

Din idé är god, men man måste tänka ett steg till. Vad blir resultatet i praktiken om detta införs?

Ja får asylsökanden inga bidrag kommer de antagligen börja begå brott eller ligga på våra gator och tigga. Alternativt ändå få bidrag för mat och tak över huvudet, deras barn har skolplikt, sjukvård måste vi erbjuda osv. Det fungerar således inte.

Att ta medborgarskapet från någon med enbart svenskt medborgarskap innebär att denne blir statslös. Och de facto inte går att utvisa någonstans.

Nej det är bättre att införa de regelverk som går rätt lätt att införa och faktiskt är något som vi borde gjort för länge sedan.

1. Förbud av icke medicinskt motiverad omskärelse
Naturligtvis ska inga barn genomgå ett kirurgiskt stympande, inte ofarligt, ingrepp utan någon medicinsk orsak för att anhöriga vill utsätta barnet för detta. Det strider mot sunt förnuft och barnkonventionen.

2. Kusinäktenskapsförbud.
Självklart innebär inavel hälsorisker för nästa generation, det vet till och med bönderna. Förbjud kusinäktenskap.

3. Stopp för servering av religiös specialmat i skolorna
Naturligtvis ska inte svenska skolor för skattepengar servera religiös specialmat med allehanda religiösa idéer om tillagning till olika religionsinriktningar. Skolan serverar väl utarbetat näringsrik skolmat, passar inte det föräldrar får de ordna annat på egen hand.

4. Stopp för religiösa kläder och synliga symboler på offentligt finansierade arbetsplatser
Självklart ska man inte på offentliga arbetsplastser bära skyltar, symboler eller klädesplagg var syfte ENBART är att signalera bärarens politisk eller religiösa övertygelse.
På offentliga inrättningar ska alla med olika religioner och politiska övertygelser vara lika välkomna.
På ett sådant jobb ska de anställda vara NEUTRALA och kunna ta emot alla neutralt. Ingen kund/invånare ska behöva känna rädsla eller obehag och känna sig bortstött.

5. stopp för krav på oanvänd mark för muslimska gravar
Man ska inte kunna kräva specialförmåner för skattepengar. Dvs att just vi pga av någon religiös idee MÅSTE ha rätten att begravas där ingen annan någonsin varit begravd. Det är en MYCKET egoistisk och absurd idee. Det fungerar inte när stadsnära mark är en handelsvara.

6. Fler utvisningar av fängelsedömda icke svenska medborgare
Senast redigerad av coli 2026-06-14 kl. 14:34.
Citera
2026-06-20, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Sätt upp skyltar där det står köp inte av muslimer.

Sen åker du fast och blir åtalad. Sen är ditt liv förstört och ingen vill ta i dig med tång.
Citera
2026-06-20, 07:40
Medlem
Tänk om alla ursvenskar bara börjar bojkotta alla muslimer. Alltså behandlar dem som om de icke existerar.
Titta inte, lyssna inte, köp inte, sälj inte, anställ inte.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in