2026-06-14, 12:15
  #1
Medlem
tobbeskinheads avatar
Vad har vi för skvaller om den här swish"journalisten" ? Nyligen blev han nekad medverkan i SVT då han är en fullständigt gränslös person.

Han knullar ju den gamla kärringen Jessica Stegrud. Snygg är han också enligt svärjisarna. Se bild: https://expo.se/wp-content/uploads/2025/09/Kopia-av-NY-MALL-Studio-Expo-Webbild-7.jpg

Vad har ni för skvaller?
2026-06-14, 12:20
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Vad har vi för skvaller om den här swish"journalisten" ? Nyligen blev han nekad medverkan i SVT då han är en fullständigt gränslös person.

Han knullar ju den gamla kärringen Jessica Stegrud. Snygg är han också enligt svärjisarna. Se bild: https://expo.se/wp-content/uploads/2025/09/Kopia-av-NY-MALL-Studio-Expo-Webbild-7.jpg

Vad har ni för skvaller?

Att klistra "nazist"-etiketten på någon fungerar nog inte längre. Förutom kanske i en liten grupp troende.
2026-06-14, 12:21
  #3
Avstängd
TheJesuits avatar
Inte mer skvaller en det man ser av honom i media. Orädd, konfronterar galna islamister och ställer folk till svars. Det verkar inte vara detta SVT haft problem med, det var ju alla bra saker, utan att han har en konfrontativ stil. Själv tycker jag det inte skiljer sig speciellt mycket från Holmberg, förutom att Holmberg fick vara i en skattefinansierad studio. I övrigt så r det ju lika ihärdiga, vägrar släppa tråden och är konfrontativa.
2026-06-14, 12:21
  #4
Medlem
Riksreptilens avatar
Han lär ha en svampformad snopp som är ca tre gånger större en president Trumps än mer kända.

... oklart om förhuden är kvar eller ej, av det jag läst på Faceboink.
2026-06-14, 12:23
  #5
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Han har redan en tråd.

(FB) Nick Alinia och Inblick med Nick
2026-06-14, 12:23
  #6
Medlem
tobbeskinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Att klistra "nazist"-etiketten på någon fungerar nog inte längre. Förutom kanske i en liten grupp troende.
Ok du får väl testa googla på nazistpyssling och se om det inte fungerar.
2026-06-14, 12:28
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Orädd, konfronterar galna islamister och ställer folk till svars.

Orädd? Har han inte folk med sig ifall något skulle hända? Vidare kan man ju diskutera de han konfronterar och "ställer till svars". Att gå runt och trycka upp kameror i ansiktet på folk känns i min värld inte särskilt seriöst och i de få fallen han faktiskt försöker sig på att intervjua folk blir det mest bara pinsamt eftersom Snygg-Nick tycks sakna grundläggande kunskap om det mesta.

Kolla bara på "intervjun" han hade med Jan-Emanuel... Han instämmer med Jan-Emanuel vad som än sägs, inget fel i det kanske men det blir lite väl uppenbart.
2026-06-14, 12:42
  #8
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Han har redan en tråd.

(FB) Nick Alinia och Inblick med Nick
Tack. Denna låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in