Citat:
Ursprungligen postat av
TheJesuit
Orädd, konfronterar galna islamister och ställer folk till svars.
Orädd? Har han inte folk med sig ifall något skulle hända? Vidare kan man ju diskutera de han konfronterar och "ställer till svars". Att gå runt och trycka upp kameror i ansiktet på folk känns i min värld inte särskilt seriöst och i de få fallen han faktiskt försöker sig på att intervjua folk blir det mest bara pinsamt eftersom Snygg-Nick tycks sakna grundläggande kunskap om det mesta.
Kolla bara på "intervjun" han hade med Jan-Emanuel... Han instämmer med Jan-Emanuel vad som än sägs, inget fel i det kanske men det blir lite väl uppenbart.