Citat:
Ursprungligen postat av
Naranbaatarkhan
Vad tycker du, fanns det nåt att gnälla på, eller räckte det med att gäspa?

Både och. Dock mer gäsp än gnäll, särskilt på slutet. Sedan blev det lite spännande till slut i alla fall.
Lär inte blir riktigt samma långsamma tempo med brassarna får man hoppas.