Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Wow vilket vackert hus!
Han var utbränd av husbyggnadet det är min teori
Sen när deras mål var uppfyllt då blev det skilsmässa fy fn vad hemskt
Lägg nu ner alla husbyggarprogram en gång för alla
Jag ser ett samband
Folk skiljer sig hela tiden i programmet Husdrömmar tex
Stackars man
Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Jo de var rätt stora så ja.. var nog utbrändhet hemlängtan och psykisk ohälsa sen skilsmässa
Säkert nåt rykte om ny man
Då gick säkringarna
Har de hederskultur?
Huset stod enligt tidigare postad artikel klart 2018, men visst, han kanske fortsatte att jobba ihjäl sig. Han byggde sitt eget hus 14 timmar om dan 7 dgr i veckan under ett helt år enligt artikeln.