Något som jag har märkt med feministerna är att man ofta bara upprepar samma sak om och om igen utan vidare eftertanke. Målet verkar vara att till varje pris föra fram sin syn på saker och ting men detta görs ofta på bekostnad av logik och statistik.
Eftersom jag hade lite tid över idag så skapade jag en svar på tal skrift där flera av de mest hjärndöda uttalandena angrips med hjälp av logik och statistik.
Efter att ha läst igenom PDF:en själv så blir jag själv förvånad över hur pass låg nivån är idag i samhället. Den här PDF: skriften ska inte ens behöva göras för den är så pass banal och trivial till sin natur men den behövs onekligen för vissa människor klarar inte av att tänka rätt utan vägledning.
Eftersom saker och ting bara maniskt upprepas av många manshatare här på forumet så kan det vara bra att folk får reda på hur pass dåligt rustade många feminister är med att hantera de mest enkla logiska och statistiska tankebanorna....
Man behöver inte ladda ner PDF:en utan den kan läsas direkt online:
https://gofile.io/d/ztTRIq
Syftet med tråden är att upplysa de okunniga och få bort upprepade resonemang som har nedmonterats sedan länge.
Dela gärna med dig av filen. Ju fler den når, desto bättre.