Citat:
Ursprungligen postat av
TuddeliTudd
Flickorna är födda 2011 och 2014. Båda hade flertalet spikar från spikpistol i kroppen. 3-4 spikar hela vägen in i huvudet. Den ena hade även spikar precis intill hjärtat. Båda flickorna är opererade och förs till Lund för vidare vård.
Om det stämmer så är det fullständigt vidrigt. Han måste verkligen hatat sina barn. Och den jäveln tog sig själv av daga så inget straff får han heller.
Hoppas tjejerna mot förmodan kommer klara sig med livet i behåll
och kunna leva ett någorlunda normalt liv.