2026-06-11, 12:23
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Har nog aldrig sett en enda ung vacker kvinna som valt en mörking någon längre period, och aldrig någonsinn har jag ens hört om att det skulle bli en framgångssaga.

Närmaste jag kan tänka på är Elin Nordegren med Tiger Woods. Hon fick två fula mulattungar och ett ganska misslyckat liv med honom trots att hon valde en väldigt framgångsrik neger och fick till slut hoppa tillbaka till en vit make och göra 3 nya vackrare barn.

https://www.dailymail.com/sport/golf/article-13253411/tiger-woods-elin-nordegren-living-life-jordan-cameron.html

Hade hon inte haft huvudet på skaft och väntat lite längre, hade hon inte kunnat fixa nya barn och hon hade blivit forever alone.

Jag har inte sagt något om att det skulle vara ett vinnande koncept bara att jag noterat detta fenomen väldigt ofta.
Citera
2026-06-11, 12:28
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Har någon annan också lagt märke till att det finns ett fåtal äldre och oattraktiva Svenska kvinnor i maktpositioner som gökar med negrer och också skaffar barn med som sista (enda) utväg..

Är det möjligen för att ingen normal "Svensk man” ville ställa upp eller kan det vara annat som ligger bakom?

Allt i god ton såklart.
Det lär ju typ skapa en helt egen liten etnicitet då. Spännande
Citera
2026-06-11, 12:37
Medlem
Citat:
Har någon annan också lagt märke till att det finns ett fåtal äldre och oattraktiva Svenska kvinnor i maktpositioner som gökar med negrer och också skaffar barn med som sista (enda) utväg..

Är det möjligen för att ingen normal "Svensk man” ville ställa upp eller kan det vara annat som ligger bakom?

Allt i god ton såklart.

De vill ha en riktig kuk, inte den där glasspinnen du har
Citera
2026-06-11, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Det lär ju typ skapa en helt egen liten etnicitet då. Spännande

ja blir spännande att följa, samt om eventuella barn kommer välja mörkhyade eller vita att föröka sig med..
Citera
2026-06-11, 12:47
Medlem
Citat:

Allt i god ton såklart.

Jo det verkar relativt vanligt. Kvinnors motsvarighet till fula gammelgubbar som tar hit thailändskor.

Var bekant med en svart kille via en kompis för ett antal år sen. Muskulös, ca 25 år gammal, såg väl bra ut typ. Så frågade han nån dag om vi skulle vänta hemma hos hans tjej på vår polare. Visst tänkte jag.

Fick en chock när jag kom dit. En 50-årig blek, fläskig, helt osminkad kärring med grisögon som såg ut som nåt slags ja, DNA-haveri är väl det närmaste jag kan beskriva henne som.

Hon hade dessutom sina två ungar hemma som var mulatter (det var inte min bekants barn alltså, utan från nån tidigare) så antar att detta var något hon sysslat med länge.

Förstod aldrig riktigt vad han fick ut av det. Men gissar på gratis boende, mat, fickpengar eller dylikt…
Citera
2026-06-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northerncracker
Jo det verkar relativt vanligt. Kvinnors motsvarighet till fula gammelgubbar som tar hit thailändskor.

Var bekant med en svart kille via en kompis för ett antal år sen. Muskulös, ca 25 år gammal, såg väl bra ut typ. Så frågade han nån dag om vi skulle vänta hemma hos hans tjej på vår polare. Visst tänkte jag.

Fick en chock när jag kom dit. En 50-årig blek, fläskig, helt osminkad kärring med grisögon som såg ut som nåt slags ja, DNA-haveri är väl det närmaste jag kan beskriva henne som.

Hon hade dessutom sina två ungar hemma som var mulatter (det var inte min bekants barn alltså, utan från nån tidigare) så antar att detta var något hon sysslat med länge.

Förstod aldrig riktigt vad han fick ut av det. Men gissar på gratis boende, mat, fickpengar eller dylikt…

Oj, vilken helt otrolig upplevelse det måste vart det kan vara så att den fula vita kvinnan som hade lägenheten gav fickpengar och gratis boende typ i utbyte mot gökande, massage etc..
Citera
2026-06-11, 13:14
Medlem
Citat:
Oj, vilken helt otrolig upplevelse det måste vart det kan vara så att den fula vita kvinnan som hade lägenheten gav fickpengar och gratis boende typ i utbyte mot gökande, massage etc..

Varför skulle det vara en otrolig upplevelse menar du? Förstår du är sarkastisk men inte riktigt vad din poäng är?

Anledningen till min så kallade chock var väl jag förväntat mig någon i ungefär samma ålder med ett normalschysst utseende. Inte en 50-årig padda.
Citera
2026-06-11, 13:27
Medlem
Citat:
Varför skulle det vara en otrolig upplevelse menar du? Förstår du är sarkastisk men inte riktigt vad din poäng är?

Anledningen till min så kallade chock var väl jag förväntat mig någon i ungefär samma ålder med ett normalschysst utseende. Inte en 50-årig padda.

Fattar du blev chockad, men måste vart lite kul ändå..även om paddans utseende var obehagligt..
Citera
2026-06-11, 17:45
Medlem
Citat:
Fattar du blev chockad, men måste vart lite kul ändå..även om paddans utseende var obehagligt..

Tyckte det mest var ganska sjukt och äckligt… Samma som när jag ser gamla, fula äckelgubbar med 20-åriga söta kvinnor från Asien.
Citera
2026-06-11, 18:09
Medlem
Citat:
Tyckte det mest var ganska sjukt och äckligt… Samma som när jag ser gamla, fula äckelgubbar med 20-åriga söta kvinnor från Asien.

kan tänka mig det, det är inte ett normalt beetende att hålla på så..
Citera
2026-06-13, 15:50
Medlem
David_Ss avatar
Zara Larsson & Sanna bråding är nog de två största BBC älskarna i Sverige öppet, tyvärr finns ett enormt mörkertal bland både kända och okända
Citera
2026-06-13, 16:47
Medlem
Citat:

Allt i god ton såklart.
Svenska män tar vad som helst. Tror det mer är deras balle de är ute efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in