2026-06-11, 09:17
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror du känner efter lite för mycket. Och är lite av en brygubbe. Låt folk leva sina liv. Det påverkar inte dig om du inte väljer att låta det påverka dig.
Må så vara, men skulle det vara en dålig sak?
Citera
2026-06-11, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Må så vara, men skulle det vara en dålig sak?
Det är du som stör dig så det vet bara du. Omgivningen har inget ansvar för dina känslor.
Citera
2026-06-11, 09:24
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är du som stör dig så det vet bara du. Omgivningen har inget ansvar för dina känslor.
Jo, det tror jag nog att den har, ca 50% i alla fall.
Citera
2026-06-11, 09:32
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigaPolisen
Har någon annan också lagt märke till att det finns ett fåtal äldre och oattraktiva Svenska kvinnor i maktpositioner som gökar med negrer och också skaffar barn med som sista (enda) utväg..

Är det möjligen för att ingen normal "Svensk man” ville ställa upp eller kan det vara annat som ligger bakom?

Allt i god ton såklart.

Det är nog inte bara äldre fula kvinnor, jag ser det överallt, främst blondiner verkar alltid ha en mörk pojkvän, det är modernt nu, indoktrinering fungerar.
Citera
2026-06-11, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PickAtchuz
Många svenska kvinnor föredrar vara med invandrare sen när de knullat tillräckligt så gifter de sig med en svensk man och fantiserar om invandrar män, detta är väl så det fungerar idagensamhälle
Precis så ! Och när de blir 40/45+, så vänstrar de med yngre invadrarkillar om de inte redan har skilt sig.
Citera
2026-06-11, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Precis så ! Och när de blir 40/45+, så vänstrar de med yngre invadrarkillar om de inte redan har skilt sig.

Nä, tror de flesta Svenska damer helst vill vara med Svenska män..sedan finns det såklart ett fåtal som som antingen är psykist eller fysiskt oattraktiva och då återstår invandrarpöjkarna..
Citera
2026-06-11, 10:56
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Det är nog inte bara äldre fula kvinnor, jag ser det överallt, främst blondiner verkar alltid ha en mörk pojkvän, det är modernt nu, indoktrinering fungerar.
Indoktrineringen och agendan. Att blanda bort den vita rasen. Det sade Sarkozy öppet i ett tal. https://www.youtube.com/watch?v=I8yaiN6ew_g

Men handen på hjärtat är det bara lite äldre och misslyckade blondiner som väljer negrer och det förhållandet varar aldrig speciellt länge.

Tyvärr kommer Sverige falla djupt. Folk kommer svälta ihjäl, men så blir det med korkade beslut. Ett stenkorkat beslut var att ge kvinnor rösträtt och ett annat att låta politiker få löner.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2026-06-11 kl. 11:00.
Citera
2026-06-11, 11:10
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Indoktrineringen och agendan. Att blanda bort den vita rasen. Det sade Sarkozy öppet i ett tal. https://www.youtube.com/watch?v=I8yaiN6ew_g

Men handen på hjärtat är det bara lite äldre och misslyckade blondiner som väljer negrer och det förhållandet varar aldrig speciellt länge.

Tyvärr kommer Sverige falla djupt. Folk kommer svälta ihjäl, men så blir det med korkade beslut. Ett stenkorkat beslut var att ge kvinnor rösträtt och ett annat att låta politiker få löner.

Det är nog mer nåt du bara vill tro, detta är unga tjejer det rör sig om, top shelf pussy för att plocka fram sin inre Tate, som alltså inte skulle ha något som helst problem att skaffa en svensk pojkvän som aktivt väljer bort detta.
Citera
2026-06-11, 11:11
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Det är nog mer nåt du bara vill tro, detta är unga tjejer det rör sig om, top shelf pussy för att plocka fram sin inre Tate, som alltså inte skulle ha något som helst problem att skaffa en svensk pojkvän som aktivt väljer bort detta.
Okej vi har kanske sett olika saker. Har du tänkt på det?
Citera
2026-06-11, 11:20
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Okej vi har kanske sett olika saker. Har du tänkt på det?

Jag har noterat äldre kvinnor med mörka män med men dom skramlar som sagt i reabacken och är inte lika intressanta att studera som yngre vackra kvinnor och deras val.
Citera
2026-06-11, 11:29
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Jag har noterat äldre kvinnor med mörka män med men dom skramlar som sagt i reabacken och är inte lika intressanta att studera som yngre vackra kvinnor och deras val.
Har nog aldrig sett en enda ung vacker kvinna som valt en mörking någon längre period, och aldrig någonsinn har jag ens hört om att det skulle bli en framgångssaga.

Närmaste jag kan tänka på är Elin Nordegren med Tiger Woods. Hon fick två fula mulattungar och ett ganska misslyckat liv med honom trots att hon valde en väldigt framgångsrik neger och fick till slut hoppa tillbaka till en vit make och göra 3 nya vackrare barn.

https://www.dailymail.com/sport/golf/article-13253411/tiger-woods-elin-nordegren-living-life-jordan-cameron.html

Hade hon inte haft huvudet på skaft och väntat lite längre, hade hon inte kunnat fixa nya barn och hon hade blivit forever alone.
Citera
2026-06-11, 12:02
Medlem
Citat:

Så kan det mycket väl vara att den äldre kvinnan hittat honom i reabacken..och att den har nedsatt intellektuell förmåga..men bra på gökandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in