Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
- Halalmat kan vara allt från halalslaktat till vegetariskt eller bara kött som inte tillhör förbjudna djur. Hur ska du förbjuda det?
- Sen ska du ha en lag om vad kvinnor får och inte får ha på sig? Ska du ha en moralpolis som glider runt och håller koll så att kvinnorna lyder statliga dekret om klädkoder?
- Moske kan vara allt från en stor byggnad till ett rum i en källare. Ska du förbjuda båda? Vilka andra former av religiösa rum i hus vill du förbjuda? Rikets sal?
- Hemspråk? Är det bara vissa språk man inte får lära sig eller pratar vi Finska också?
- Tolkar som yrkesgrupp eller tolkar anställda av samhället?
- Vilket land vill du utvisas till om du begår brott? Varför ska dom ta emot dig?
Jag tror att jag inte vill leva i din religiösa diktatur med skakiga känslostyrda lagar och regler. Däremot så är jag gärna med och störtar den. Giljotiner är kul!
Utlänningar som begår brott i Sverige skall utvisas till det land de kommer från. Norrmän till Norge och Syrier till Syrien. Är väl inte så svårt att förstå? Jag skiter fullständigt i om de blir hängda eller kastade från tak i hemlandet! Gillar de inte straffet i hemlandet får de låta bli begå brott här.
Klädkod har de flesta arbetsplatser i dag. Huckle passar inte i Sverige på svenska arbetsplatser. Ta på hucklet när de kommer hem till sin flyktinglägenhet. Om du vill ha kilt eller Borat mankini där du jobbar passar det sig heller inte. Hur du är klädd hemma skiter de flesta i.
Hur svårt skall det vara att anpassa sig till landet de väljer fly till, är ju inte som vi är närmaste landet heller. Vi har en annan religion här om än sekulär. Varför väljer de att fly till höga norden?
Vid första stöld skulle vi skicka tillbaka utlänningar med förbud att återvända, gäller inte bara muslimer, gäller alla. Även norrmän, tyskar och japaner.