Citat:
Ursprungligen postat av
klinkerhofen
ja det är märkligt att ju fler "arbetskraftsinvandrare" vi importerar desto mer måste den som har 1 jobb jobba..
plus att pensionsåldern måste höjas
när mp talar stannar klockorna..
I princip hela åttaklövern tyvärr i samma båt.... Nytt måste röstas in. Något som vill ha återvandring!
Ifall man skickar ut ungefär en miljon invandrare som plundrar bidragssystemen eller/och sysslar med eller utsatt andra för brott så skulle man nog kunna gå både till 4 dagars arbetsvecka och pension vid 50 i denna tid av allt mer automatisering... Men neeEEEJ ett par hundra miljoner om dagen eller så ska slängas på att fortsätta bekosta migrations-invasionen istället. 🙄