2026-06-13, 01:10
  #29641
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Är 100% att han aldrig kommer besvara Cissi Wallin.
Hade varit roligt att se på dock

Han har däremot hotat Cissis följare på IG om någon kritiserat honom. Han satt maniskt och skickade hot i PM till hennes följare.
Citera
2026-06-13, 07:31
  #29642
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Känns som att det er dags att skriva det uppenbara: Ben400-kontot har trollat er allihopa och ni går på de! 🤣 🤣
Ben400-kontot är inte personen på adressen som Chrippa Kräfta gick ut med och JockeyBoy har aldrig sökt upp Ben400 och har alldrig hotat Ben400


Skiter i det kontot.

När ska Lundellhuset övergå till ny ägare?

Känns som att Danial kommer husera där på något vis.
Citera
2026-06-13, 08:41
  #29643
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Skiter i det kontot.

När ska Lundellhuset övergå till ny ägare?

Känns som att Danial kommer husera där på något vis.
Och när ska Jocke betala tillbaka pengarna till sina följare pga Mördarna som aldrig sändes.
Citera
2026-06-13, 08:42
  #29644
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Och när ska Jocke betala tillbaka pengarna till sina följare pga Mördarna som aldrig sändes.


Ja, konstigt att det inte uppmärksammas av Expressen. Vi får ju veta allt annat.
Citera
2026-06-13, 09:01
  #29645
Medlem
stefanmallgrens avatar
Idag verkar de som goatbrainkebab släpper ännu en video med socpapperna vs vad jocke hittar på i podden! Ska bli spännande
Edit - här är avsnittet
https://youtu.be/NauFJnwI2fs?is=LHJbErw6dUQFTk1D

Länk till tidigare avsnitt
https://youtu.be/2K3k92K5foo
https://youtu.be/MV7PloFRAyQ
__________________
Senast redigerad av stefanmallgren 2026-06-13 kl. 09:15.
Citera
2026-06-13, 09:41
  #29646
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Jag är ett flashback-konto som skriver både duma och snella saker om JockeyBoy fantiserar du då ihop att det måste bero på att JockeyBoy hotar mej då och då med jemna mellan rum? 🤣 🤣
Lär dig och skriva
Märks att du är en följare av jockiboi, kan inte stava rätt och är säkert förståndshandikappad
Citera
2026-06-13, 10:39
  #29647
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Idag verkar de som goatbrainkebab släpper ännu en video med socpapperna vs vad jocke hittar på i podden! Ska bli spännande
Edit - här är avsnittet
[url]https://youtu.be/NauFJnwI2fs

Länk till tidigare avsnitt
https://youtu.be/2K3k92K5foo
https://youtu.be/MV7PloFRAyQ

Tackar tackar, blir bra att lyssna på när jag måste stå på knä i trädgården.

Undrar om Jocke kokar av ilska och förtvivlan.
Citera
2026-06-13, 10:55
  #29648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Jag skiter fullständigt i Jockeboi. Jag är en opartisk åskådare

Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Jag är troligtvis mest opartisk i denna tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Självklart är jag ett fan av Jockeboi.

Hur fan mår du?

Hur kommer det sig att alla Jockes dick riders antingen knappt kan göra sig förstådda i skrift pga diverse mentala handikapp - eller så kan de stava, men saknar då helt förmåga att vara konsekventa i sina ställningstaganden?

Sedan fattar jag att man måste säga emot sig själv om det ska gå att försvara jockiboi, eftersom man behöver ställa sig bakom hans metoder men samtidigt motsätta sig att liknande metoder används mot honom. En omöjlighet om man inte är villig att göra som du och säga sig vara ett opartiskt fan av någon man skiter i. Tänk att vara såhär integritetslös, fyfan vad pinsamt.

Tänker du komma med något exempel på där Medvikt faktiskt har gjort som jockiboi och hotat privatpersoner med filmbolag och myndigheter i DM? Eller tänker du på riktigt låtsas att det är rimligt att någon som säger sig ha 3,2 miljoner följare gör så, men orimligt att någon med 3000 följare gör en video om att den med 3,2 miljoner följare beter sig som ett äckel på internet?
Citera
2026-06-13, 11:17
  #29649
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Hur fan mår du?

Hur kommer det sig att alla Jockes dick riders antingen knappt kan göra sig förstådda i skrift pga diverse mentala handikapp - eller så kan de stava, men saknar då helt förmåga att vara konsekventa i sina ställningstaganden?

Sedan fattar jag att man måste säga emot sig själv om det ska gå att försvara jockiboi, eftersom man behöver ställa sig bakom hans metoder men samtidigt motsätta sig att liknande metoder används mot honom. En omöjlighet om man inte är villig att göra som du och säga sig vara ett opartiskt fan av någon man skiter i. Tänk att vara såhär integritetslös, fyfan vad pinsamt.

Tänker du komma med något exempel på där Medvikt faktiskt har gjort som jockiboi och hotat privatpersoner med filmbolag och myndigheter i DM? Eller tänker du på riktigt låtsas att det är rimligt att någon som säger sig ha 3,2 miljoner följare gör så, men orimligt att någon med 3000 följare gör en video om att den med 3,2 miljoner följare beter sig som ett äckel på internet?

Kan det kanske vara så att liksom Baronen lider av selektiv social fobi, så lider dessa användare av selektiv dyslexi?
Citera
2026-06-13, 11:23
  #29650
Medlem
Jag har nog missat något här.
Flera verkar utgå från att fans betalade pengar till Mördarna och att de pengarna borde ha betalats tillbaka. Vad syftar ni på mer konkret?
Var det crowdfunding, förhandsköp eller något annat? Finns det någon länk eller källa som beskriver upplägget?
Citera
2026-06-13, 11:27
  #29651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Kan det kanske vara så att liksom Baronen lider av selektiv social fobi, så lider dessa användare av selektiv dyslexi?
Kanske för Utube och LarsErik men jag tror inte det är så för CP. Det är nog mer att det enda sådana människor egentligen tycker är att folk ska lämna Jocke ifred. De säger då vad som helst som i just den stunden gagnar honom eller svärtar ner de som motsätter sig. Och eftersom dessa individer egentligen helt saknar egen åsikt går det bara inte att hålla sig till någon typ av grundprincip (utöver Jocke = bra).

Det är min ANALYYYYYS i alla fall!
Citera
2026-06-13, 11:29
  #29652
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Jag har nog missat något här.
Flera verkar utgå från att fans betalade pengar till Mördarna och att de pengarna borde ha betalats tillbaka. Vad syftar ni på mer konkret?
Var det crowdfunding, förhandsköp eller något annat? Finns det någon länk eller källa som beskriver upplägget?


Det var löfte om förhandstitt om man blev medlem.

Vill veta mer om det fiaskot eftersom det kostade deg att spela in. Fanns det någonsin en trailer?
__________________
Senast redigerad av vichy6 2026-06-13 kl. 11:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in