Citat:
Ursprungligen postat av
HassanVonEssen
Problemet är att man som svensk väljer mellan pest eller kolera. Jag har aldrig riktigt förstått varför det är en självklarhet att vänstern har kommit att stå för öppna gränser och massinvandring. I min bok är det ju precis tvärtom. En person som bryr sig om sitt samhälle, kommunisten, gör sitt yttersta för att bevara välståndet inom detta samhälle. Det är sund solidaritet. Det naturliga borde därför vara att vänstern representerar en mycket stram invandringspolitik. Men jag är tvungen att rösta V ändå för att högern enbart bryr sig om att bevara och att maximera klyftorna. Ge mig istället ett parti som skickar hem alla invandrare som kommit hit sedan 2000 och höjer skatterna till 75 % så finns det äntligen ett sunt alternativ att välja för den som bryr sig om Sverige och alla svenskar.
Jag tror att en av anledningarna är att man vill slå sönder samhället som det är uppbyggt idag. Då är fri invandring en av metoderna. Och deras ideologi, fattiga ickevita = bra människor och mer välbärgade vita människor = ondska.
Man är också precis som S inte främmande för att importera röster, vilket betyder kommunister från Mellanöstern och Afrika främst. Finns det inte folk på hemmaplan som vill rösta på oss, då hämtar vi in rösterna utifrån istället. Sverige har en stor mängd människor med kommunistiska värderingar som kommit utifrån, ofta har de varit politiskt aktiva i sina hemländer men tvingats lämna pga att de är just kommunister.