Citat:
Ursprungligen postat av
1965
Hoppas det sprider sig ner genom England och vidare genom europa.
Det kommer det göra, förrädiska politiker och media ger folken i Europa mf.l. snart inget annat val än våld.. den fredligaste lösningen är remigration. Istället går nästan alla partier andras intressen än länderna och folken de Skall jobba för, stjäl en enorm del av folks löner för att sedan bedra och förråda, och tillåta en bokstavlig invasion!!! Folk råkar illa ut och de har så mycket blod och lidande på sina händer redan att jag inte begriper hur de kan se sig i spegeln ens! För det värsta är inte ens kommet ifall det tillåts fortsätta och inte vänder. Och det kommer inte ske av sig självt, vi måste göra vad vi kan för att få till förändring här samt stötta de som gör något rätt åt saken för att vända riktning på migrationen i våra grannländer, tillbaka till länderna de kom ifrån.
Att för det första tillåta, påtvinga de extrema nivåerna av invandring som är omöjligt att se över, kontrollera, integrera, (som om det var planen), och sedan inte ens UTVISA invandrade kriminella vid Första brottet(!!!) på livstid, men släpps ut i landet bland oss och orsaka ännu fler brottsoffer medvetet är förräderi. Att fortsätta tillåta invandring från problematiska regioner där många tidigt visade sig vara kriminella, religiösa galningar - förräderi. Att ljuga om saken, kostnader, antal, brottstatistik -
förräderi.
Att tillåta en enda man komma in från länder som vägrar ta emot deras kriminella avskrap när de har begått brott är
förräderi. Fy fan för dessa FÖRRÄDARE!!!
Det har varit många(!) likande dåd som sudanesen begick. knivningar, våldtäkter, rån, till och med barn som mördats, här i Sverige med. Många är rasande men vet inte vad de ska göra riktigt, jag säger bara något varje dag, jobba för det bästa, förbered er på mer. Hur andra sitter och tycker det är ok med massmigration på dessa absurda nivåer in i små länder som Irland och Sverige från inkompatibla kulturer och ideologier bara för att "alla inte är så" är helt ofattbart ologiskt. - Hur kan man inte begära stängd gräns från regioner med bevisad överrepresentation av belastning eller till och med faktiska risker för samhället och folks säkerhet på olika sätt, och massutvisningar av de som faktiskt är så!? Och fortsätta hålla fast vid detta vansinne att "alla ska med" osv som det lät för en 15-20 år sedan, till vilka extrema kostnader som helst.
Nu för tiden hamnar ibland något på kamera av en medborgare och då är det inte lika jävla lätt för förrädarmedia och politiker att försöka sopa det under mattan och kalla det för "irländare" , "engelsman" , "svensk" , eller vart man nu illsint, felaktigt gör pga man delat ut mängder av
illegitima medborgarskap.
Ingen som kommer till ett land och begår brott mot befolkningen där kan betraktas som en medborgare av det landet, det är helt jävla orimligt. Finns inte!
Nya partier måste in och framförallt måste folk engagera sig mer på olika sätt. Gå ihop sig, protestera, informera sig själva och andra, dela, vad man kan, något varje dag.
Och får vi inte till en lösning, massåtervandring på fredligt vis, ja fortsätter politiker och media med förräderiet vilket det sannolikt kommer göra så är våld och inbördeskrig vad det kommer leda till....
Scrollade förbi det här efter jag skrivit del av inlägget, tog en paus och gick in och sökte på Ireland.
"Irish Citizen Army"
https://x.com/i/status/2064851545481478496
Nu vet jag inte vad för metoder som kommer användas men den extremism som bedrivits mot befolkningen i norr kommer garanterat skapa en hel del respons som inte går kontorllera. Det är dock inte responsen oavsett ibland tveksamma handlingar som är mest extremistisk, jämfört med att slussa in 100tusentals män från långt långt bort med ofta öppet fientligt inställda inkompatibla ideologier/religion som är det verkligt extrema! Det är till och med ondskefullt. Och sen kallar media, politiker och får motstånd eller bara kritik mot detta för extremt.
Indiens minister of Foreign Affairs varnar väst, norr, Canada (och jag tror Irland också har samma, som Sverige, m.fl.) att
inte ta in en massa indier, osv, för att det ofta handlar om efterlysta brottslingar i organiserade brottsligor som migrerar med falska dokument, falska utbildningsintyg osv - och ändå så går hela förrädiska åttaklövern på samma spår i linje med genomkorrupta FN, EU, och nu ska MASSIMPORTERA indier, PAKIS, bangladesher, efter alla afghaner, syrier, sudaneser, eritreaner, osv. och försöker spela och låtsas som att invandringen ändrat karaktär. Jag tror detta sker i Irland med, de har haft har jag för mig störst andel invandring per capita senaste åren. Alltså samma extrema mängder i förhållande till befolkningsmängd som Sverige, om inte mer.
Invandringen från dessa regioner behöver stoppas, avslutas och skickas tillbaka!
Jag tycker det är fantastiskt att se att folket där med all rätt är arga, med ryggrad, självbevarelsedrift och ansvar mot sitt land och folk som råkat illa ut pga invasionen och villiga att gå ut på gatorna och börja köra bort de faktiska inkräktarna! Inte att alla invandrare är det, men nu har det dragit till sin spets och responsen kommer bli att de flesta behöver utvisas, fördrivas tillbaka. Vi kan inte acceptera vad som görs mot länderna i norr av våra s.k. politiska ledare och media mer helt enkelt.
(massa mobilstavfel, rättade till en del men finns säker mer.)