En svensk spelare -Ayari- är i topp i VMs skytteliga, tillsammans med några till en tysk bla.
Nu är det tidigt och alla lag har inte börjat spelat ännu, det finns alltså chans att ta över ledningen för Messi, den sk. Mongo-norrmannen och andra spelare. Jag tror det blir Messi som vinner skytteligan.
https://www.skytteligor.se/vm