Citat:
Ursprungligen postat av
Pallalaercp
Är 100% att han aldrig kommer besvara Cissi Wallin.
Hade varit roligt att se på dock
Besvara? Jocke skulle ju göra en dokumentär där han ifrågasatte folk som kritiserat honom, och jag tycker han ska ta med Cissi, skilleras och medvikt i den dokumentären. Ingen har sagt något om att Jocke ska besvara kritiken.
Jag har bara ifrågasatt varför Jocke inte verkar våga ifrågasätta Cissi, skilleras och medvikt i sin nya dokumentär, varför är Jocke så rädd för dessa människor?