2026-06-12, 23:29
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Är 100% att han aldrig kommer besvara Cissi Wallin.
Hade varit roligt att se på dock
Besvara? Jocke skulle ju göra en dokumentär där han ifrågasatte folk som kritiserat honom, och jag tycker han ska ta med Cissi, skilleras och medvikt i den dokumentären. Ingen har sagt något om att Jocke ska besvara kritiken.

Jag har bara ifrågasatt varför Jocke inte verkar våga ifrågasätta Cissi, skilleras och medvikt i sin nya dokumentär, varför är Jocke så rädd för dessa människor?
Citera
2026-06-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Säg vad som är relevant.

Cissi Wallins följare har troligtvis redan en dålig bild av Jockiboi.

Skulle tex JLC kritisera Jockiboi hade det varit mer relevant då deras följarbas troligtvis är mer neutrala kring vad dom tycker om Jockiboi.
Citera
2026-06-12, 23:30
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vi pratar om cissi, Jocke har inte sökt upp Cissi tidigare.
Häng med i diskussionen, annars låter du bara korkad.
Du lät så upprörd att JockeyBoy tänkt söka upp nån, cissi eller vem som , när ni tjattrat här i månader och snart år som att det er det enda JockeyBoy gör på sina vakna timmar 🤣
Citera
2026-06-12, 23:31
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Stort tack för svar! Ja, onekligen pissig grej i Jockes försvar!
Att fejka en merch tröja för att stämma medviktarna är helt sjukt. Hoppas Jocke åker dit för att ha fejkat bevis.

och är Jockes merch tröja riktig ligger han illa till pga Celine grejen.
Citera
2026-06-12, 23:33
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Cissi Wallins följare har troligtvis redan en dålig bild av Jockiboi.

Skulle tex JLC kritisera Jockiboi hade det varit mer relevant då deras följarbas troligtvis är mer neutrala kring vad dom tycker om Jockiboi.

Med kritikens vara eller inte vara räcker det med en person.

Jocke kritiserar alltid en detalj i taget. Det är inte hur de flesta gör. Det är just det som gör det sjukligt.
Citera
2026-06-12, 23:33
Medlem
Citat:
Besvara? Jocke skulle ju göra en dokumentär där han ifrågasatte folk som kritiserat honom, och jag tycker han ska ta med Cissi, skilleras och medvikt i den dokumentären. Ingen har sagt något om att Jocke ska besvara kritiken.

Jag har bara ifrågasatt varför Jocke inte verkar våga ifrågasätta Cissi, skilleras och medvikt i sin nya dokumentär, varför är Jocke så rädd för dessa människor?

Förstår inte varför jag ska svara på frågor om Jockiboi? Men han är troligtvis rädd för Cissi Wallin och hennes följarbas. Skilleras och Medvikts följarbas är ju redan emot honom, så dom får säkert vara med i hans dokumentär.

Micro kanske kan föreslå att vara med ifall medviktarna får vara närvarande?
Citera
2026-06-12, 23:34
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Och jag har svarat dig. Denna maniska sida är inte hälsosam. Titta bara på gollum. Råttkåddar till ögon, påsar under dom och glest hårfäste. Det är inte hälsosamt.
Har ej sett nåt konkret bevis på att JockeyBoy sökt upp och hotat Ben400
Så mycket och så ofta det diskuteras som fakta bör det vara lett för någon här att bevisa
Citera
2026-06-12, 23:34
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Du lät så upprörd att JockeyBoy tänkt söka upp nån, cissi eller vem som , när ni tjattrat här i månader och snart år som att det er det enda JockeyBoy gör på sina vakna timmar 🤣
Eftersom Jocke i 2 års tid har hotat med att hänga ut och söka upp folk så är det ju inte så konstigt att det diskuteras. Det är ju pga Jockes beteende ämnet kommer upp om och om igen, eftersom Jocke fortsätter vara manisk emot folk som inte dyrkar honom.
Den enda av oss 2 som verkar känslomässigt involverade i detta är du, jag tycker bara Jockes beteende är sjukligt och att han behöver psykolog hjälp.
Citera
2026-06-12, 23:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Människan skrev det själv i tråden om Chrippa eller här.
Citera
2026-06-12, 23:36
Medlem
Citat:
Så mycket och så ofta det diskuteras som fakta bör det vara lett för någon här att bevisa

Chrippa la ut hans adress och någon bil blev vandaliserad. Efter det var han istället positivt inställd till Jockiboi.
Citera
2026-06-12, 23:38
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Eftersom Jocke i 2 års tid har hotat med att hänga ut och söka upp folk så är det ju inte så konstigt att det diskuteras. Det är ju pga Jockes beteende ämnet kommer upp om och om igen, eftersom Jocke fortsätter vara manisk emot folk som inte dyrkar honom.
Den enda av oss 2 som verkar känslomässigt involverade i detta är du, jag tycker bara Jockes beteende är sjukligt och att han behöver psykolog hjälp.

Och Jonna som ändå berättat en del… det bor tre barn där.
Citera
2026-06-12, 23:39
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Chrippa la ut hans adress och någon bil blev vandaliserad. Efter det var han istället positivt inställd till Jockiboi.

Nej. Ben skrev att han sett planer på äckliga grejer som skulle göras. Han tog då avstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in