2026-06-12, 22:04
  #457
Medlem
Karl.Bracchettos avatar
Någon som kollar den Amerikanska sändningen? Gör Zlatan bra ifrån sig?
2026-06-12, 22:04
  #458
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Som jag fick förklarat för mig av en jugoslavisk vän en gång för flera år sedan: ”Ni svennar fattar inte. Kroater och serber, vi hatar inte varandra. Vi kanske skjuter på varandra när det är krig. Det har hänt förut, och kommer säkert hända igen. Men vi hatar inte varandra. Det är zigenarna vi hatar.”

Du verkar blanda ihop bosnier och kroater. Boja pissar på Bosnien och muslimer han rollspelar bara.
2026-06-12, 22:05
  #459
Medlem
Masingas avatar
Marsch får nog ta och kasta in Osorio tidigt i andra för David kan inte göra mål.
2026-06-12, 22:05
  #460
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
Som jag fick förklarat för mig av en jugoslavisk vän en gång för flera år sedan: ”Ni svennar fattar inte. Kroater och serber, vi hatar inte varandra. Vi kanske skjuter på varandra när det är krig. Det har hänt förut, och kommer säkert hända igen. Men vi hatar inte varandra. Det är zigenarna vi hatar.”
https://youtu.be/eaTOF7zmFKs
2026-06-12, 22:05
  #461
Medlem
Mellberg glömmer bort Dahlin, han jobbade inte hem vidare mkt, och vi hade ett ganska så bra mästerskap då.
2026-06-12, 22:05
  #462
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto
Någon som kollar den Amerikanska sändningen? Gör Zlatan bra ifrån sig?
Det är mer reklam än TV4.
2026-06-12, 22:05
  #463
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Lena Sundqvists naglar-på-svarta-tavlan-röst kanske håller dig vaken?

Det går väl på fyran, och då blir det fulström för mig. Dock har jag inte direkt några problem med en svensk kommentator.

Och hon har helt ok röst.
2026-06-12, 22:05
  #464
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.Bracchetto
Någon som kollar den Amerikanska sändningen? Gör Zlatan bra ifrån sig?
Nej och nej.
2026-06-12, 22:05
  #465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Nä hans pappa är bosnier och bodde nära deras nationalarena.

OK, blev fundersam nu då jag hört att han var serb och kollade med AI:
"Bojan Djordjic är av serbisk härkomst. Han är född i Belgrad i nuvarande Serbien och har förklarat att båda hans föräldrar är bosnienserbier". Han är en blandprodukt alltså
2026-06-12, 22:07
  #466
Medlem
Pillenfilles avatar
Som att man behöver en påminnelse från svt själva om när matchen börjar.
2026-06-12, 22:07
  #467
Medlem
Vilken fetknopp hon är
2026-06-12, 22:08
  #468
Medlem
Mikaelias avatar
Svag för nord amerikanska arenor utan tak eller skydd för regn. Inte kul när det regnar men jävligt trevliga och öppna arenor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in