2026-06-12, 22:00
  #445
Medlem
Queutards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Varför har både Pop-man och visselblåsaren sneakers till kostym?

Observerade också det. Man vill inte kladda ned golvet.
2026-06-12, 22:00
  #446
Medlem
ziracorns avatar
Bojan har ju en jobbig röst, men hyfsade analyser ändå.

Så 50/50.
2026-06-12, 22:01
  #447
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Eh vette fan. Hon är jobbig att titta på iaf.
Hon ser svensk ut och heter Strömberg? Jobbig? Ja lite kanske men så jävla mycket bättre än TV4 att jag knappt tänker på det. Gillar fotbollen också (Jennifer)
2026-06-12, 22:01
  #448
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Varför har både Pop-man och visselblåsaren sneakers till kostym?

50-årskris?
2026-06-12, 22:01
  #449
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Iran - Nya Zeeland ska dock ha såld bättre än USAs inledande match på samma arena. Det kryllar av iranier i Los Angeles.


Antar också mycket anti trump anhängare. Ttump lär väl sätta in ice utanför arena och skicka ut folk.
2026-06-12, 22:02
  #450
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Hur kommer det sig att Bojan är sån Bosnier-vurmare? Han är ju serb och det var väl i huvudsak dom som var "the bad guys" i kriget.
Nä hans pappa är bosnier och bodde nära deras nationalarena.
2026-06-12, 22:03
  #451
Medlem
SmartSkalles avatar
Kanada suger kuk så islamisterna vinner komfortabelt, då är det bara Paraguay kvar så sitter oddset som en smäck.
2026-06-12, 22:03
  #452
Medlem
Readyfreddies avatar
Johan Mellberg

Han börjar likna Kenny Rogers, inte mycket till viking längre.
2026-06-12, 22:03
  #453
Moderator
Dr Kings avatar
Svårt att se Johan K i bild utan att tänka på hans katastrofala insats i Förrädarna
2026-06-12, 22:03
  #454
Medlem
diseuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Hur kommer det sig att Bojan är sån Bosnier-vurmare? Han är ju serb och det var väl i huvudsak dom som var "the bad guys" i kriget.
Som jag fick förklarat för mig av en jugoslavisk vän en gång för flera år sedan: ”Ni svennar fattar inte. Kroater och serber, vi hatar inte varandra. Vi kanske skjuter på varandra när det är krig. Det har hänt förut, och kommer säkert hända igen. Men vi hatar inte varandra. Det är zigenarna vi hatar.”
2026-06-12, 22:03
  #455
Medlem
Tearsinrains avatar
Olof och Johan är i Dallas antar jag? Det regnar?
2026-06-12, 22:04
  #456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Skulle han ha åkt till Kanada?

Ingen aning. Var ett jävla snack från SVT om honom innan matchstart.
__________________
Senast redigerad av Burgerbraukeller 2026-06-12 kl. 22:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in