Citat:
Ursprungligen postat av
tjanska
Dom sänder väl från utlandet?
Ja, alla program har utländsk licens, TV3, TV5, TV6 etc,
Nu när TV4 har gett upp marknätet, så finns det inget som hindrar alkoholreklam.
Vet inte om TV4 har tänkt på det att de kan köra "fritt" nu.