Citat:
Ursprungligen postat av
Burgerbraukeller
Jag gillar Kanada. De har fina människor, men mångkulturen har tyvärr knullat dem, så det är också ett förlorat land.
De beter sig vidrigt både i ishockey och curling. Nej, Kanada är inget lag eller land jag håller högt.