2026-06-12, 19:51
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Vilket?

Är Kanada såhär mångkulturellt eller varför är det inte fler vita på invigningen?
2026-06-12, 19:52
  #50
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Melodifestivalen är mångfald och gay...
2026-06-12, 19:53
  #51
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Är Kanada såhär mångkulturellt eller varför är det inte fler vita på invigningen?

Enligt Twitter är Kanada bara higgers och indier nu. Ett av länderna judarna fått mångkulturellt/förstört snabbast. Var kollar du invigningen?
2026-06-12, 19:55
  #52
Medlem
BombaySaphires avatar
Invigningen i Kanada:

https://www.svt.se/sport/fotboll/fotbolls-vm-2026-senaste-nytt
2026-06-12, 19:55
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Enligt Twitter är Kanada bara higgers och indier nu. Ett av länderna judarna fått mångkulturellt/förstört snabbast. Var kollar du invigningen?

Svt
2026-06-12, 19:58
  #54
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Kanadensare som aldrig satt sin fot i Bosnien i Bosnien outfit och viftar med bosniska flaggan. 🤮🤢


Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Svt
2026-06-12, 19:59
  #55
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Är Kanada såhär mångkulturellt eller varför är det inte fler vita på invigningen?

De hedrar inuiterna, ursprungsbefolkningen. Fint. Får se om usa gör samma sak.
2026-06-12, 19:59
  #56
Medlem
Jag gillar Kanada. De har fina människor, men mångkulturen har tyvärr knullat dem, så det är också ett förlorat land.
2026-06-12, 20:01
  #57
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Jag gillar Kanada. De har fina människor, men mångkulturen har tyvärr knullat dem, så det är också ett förlorat land.

De beter sig vidrigt både i ishockey och curling. Nej, Kanada är inget lag eller land jag håller högt.
2026-06-12, 20:01
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Bosnien är ju ett uselt landslag, hade inte Italien fått ett rött kort i första halvlek, så hade ju naturligtvis Bosnien torskat ut mot Italien. Dom fick ju en gratischans och tog den. Men med det sagt så har jag genom åren haft väldigt trevliga arbetskamrater ifrån Bosnien så jag håller en tumme för Dzeko och gänget. Men det blir tufft för laget.


Exakt så! Inget fel på mina bosniska kollegor heller bortsett deras enögda fotbollsanalyser hehe
2026-06-12, 20:01
  #59
Medlem
Riksreptilens avatar
Sexpressen: Tittarna rasar!, SVT tappar bort ljudet.
2026-06-12, 20:02
  #60
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Boja i studion! Han pissar hårt på Bosnien inombords men kommer låtsas som att de regnar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in