2026-06-12, 18:04
  #37
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
ja har sånna på jobbet.... allt e bra där enligt dem ..ändå bor de här? varför? cash!


Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Ja det är mycket märkligt. Även bosniakerna i Bosnien är mycket stolta över sitt jävla pissland trots att de har el och vatten någon av dygnets timmar. Ett muslimskt u-land.

Äckligt folk ett av Europas äckligaste enligt mig. Det mest patetiska är deras låtsas islam som de cherry pickar vilka regler dom ska följa.
2026-06-12, 19:02
  #38
Medlem
Helt ointresserad av fotboll men har tippat 1-0 till Bosnien här.
2026-06-12, 19:19
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Helt ointresserad av fotboll men har tippat 1-0 till Bosnien här.


Bespara dig tiden.

Riktigt sömnpiller till match kommer det bli.

0-0 är min gissning.
2026-06-12, 19:26
  #40
Medlem
Från snacket med bosnierna på jobbet denna vecka kan man tro att de ska gå in och bara dominera ikväll. Att Bosnien med nöd och näppe tog sig vidare i kvalet mot Wales för några månader sen och dessförinnan kryssade mot Cypern är inget att bry sig om enligt dem.

Jag är mer på bettingbolagens linje och tror Bosnien sannolikt är för dåliga helt enkelt även om Kanada inte är något topplag direkt.
2026-06-12, 19:37
  #41
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wixen123
Från snacket med bosnierna på jobbet denna vecka kan man tro att de ska gå in och bara dominera ikväll. Att Bosnien med nöd och näppe tog sig vidare i kvalet mot Wales för några månader sen och dessförinnan kryssade mot Cypern är inget att bry sig om enligt dem.

Jag är mer på bettingbolagens linje och tror Bosnien sannolikt är för dåliga helt enkelt även om Kanada inte är något topplag direkt.

Bosnien är ju ett uselt landslag, hade inte Italien fått ett rött kort i första halvlek, så hade ju naturligtvis Bosnien torskat ut mot Italien. Dom fick ju en gratischans och tog den. Men med det sagt så har jag genom åren haft väldigt trevliga arbetskamrater ifrån Bosnien så jag håller en tumme för Dzeko och gänget. Men det blir tufft för laget.
2026-06-12, 19:42
  #42
Medlem
Vad är detta för jävla dårskap?
2026-06-12, 19:43
  #43
Medlem
TrialEnds avatar
Läktaren ser halvtom ut.
2026-06-12, 19:45
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Bosnien är ju ett uselt landslag, hade inte Italien fått ett rött kort i första halvlek, så hade ju naturligtvis Bosnien torskat ut mot Italien. Dom fick ju en gratischans och tog den. Men med det sagt så har jag genom åren haft väldigt trevliga arbetskamrater ifrån Bosnien så jag håller en tumme för Dzeko och gänget. Men det blir tufft för laget.

Är inte Kanada också ett skitlag?
2026-06-12, 19:45
  #45
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Kanadensisk kultur😏
2026-06-12, 19:48
  #46
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Är inte Kanada också ett skitlag?

Kanada är väl inget speciellt bra lag heller men dom spelar ju på hemmaplan vilket borde kunna fälla avgörandet till deras fördel.
2026-06-12, 19:49
  #47
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Helt ointresserad av fotboll men har tippat 1-0 till Bosnien här.
Målsnålt kommer det nog bli i flertalet premiärmatchen för de 48 lagen i detta VM.


Angående de äldre spelarna i lagen så kan nog hydreringspauserna vara motiverade då det verkar vara runt 26-27 grader i Toronto.
__________________
Senast redigerad av Riksreptilen 2026-06-12 kl. 19:51.
2026-06-12, 19:50
  #48
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
Vad är detta för jävla dårskap?
Vilket?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in