2026-06-12, 14:29
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Tv4 låter fikusen Edvin Törnblom sitta i tv-studion i matchen mellan Sverige och Tunisien.

Per Lernström och Edvin Törnblom prata fotboll. Precis vad Sverige behöver!

Fullständigt vedervärdigt.

SVT kör ikväll med Chris Härenstam och Glenn Strömberg. Klasskillnad mellan SVT och TV4.
2026-06-12, 14:33
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan201
Dina division 4 meriter inom fotbollen har ingen som helst tyngkraft.


Du är en fotbollsanalfabet.
Det är sedan länge bekräftat.

”Jag har varit på större matcher än dig” hahahaha försök intala dig själv det.

Du har inte kommit med ett enda vettigt arguemnt än, varför skriver du saker som inte stämmer? Straffarna mellan Bosnien och Italien, Dzeko situationen när han var relevant?

Jag behöver inte bevisa vart jag har spelat och inte men det är uppenbart att har väldigt dålig koll på dagens fotboll då du undviker frågan om du kan alla spelarna på Sveriges bänk samt vart de spelar, du anser att Kanada och Bosnien, där ena nationen är rankat 30 i världen och den andra nationen slagit ut en topp 10 nation i världen är blåbärsnationer men Sverige som inte lyckades göra mål på Kosovo under två matcher är ett seriöst landslag, otroligt bra fotbollskunnande!

Sedan fastnar du på VM90 och Maradona osv som har nada med dagens fotboll att göra? Killen lever inte ens, kanske dags att gå vidare?
2026-06-12, 14:38
  #27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Fullständigt vedervärdigt.

SVT kör ikväll med Chris Härenstam och Glenn Strömberg. Klasskillnad mellan SVT och TV4.


Lyckligtvis så går den matchen mitt i natten.
Så åtminstone en sömn som blir ostörd.
2026-06-12, 14:39
  #28
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Fullständigt vedervärdigt.

SVT kör ikväll med Chris Härenstam och Glenn Strömberg. Klasskillnad mellan SVT och TV4.

Bra uppställning. Chris Wikipedia och Strömbergs brölande. Tycker ändå dom gör det bra. Klar för dagen så nu är det transportsträcka fram till studion som börjar 20. Vem ser vi i studion? Boja Marklund Mellberg Popz?
2026-06-12, 14:41
  #29
Medlem
Ezzelinos avatar
Sannolika startelvor:

https://www.sportsmole.co.uk/football/canada/world-cup-2026/preview/canada-vs-bosnia-hvina-prediction-team-news-lineups_598907.html

Citat:
Canada possible starting lineup:

Crepeau; Johnston, de Fougerolles, Cornelius, Laryea; Buchanan, Eustaquio, Kone, Millar; David, Larin

Bosnia-Herzegovina possible starting lineup:

Vasilj; Burnic, Gigovic, Muharemovic, Memic; Celik, Basic, Bajraktarevic; Mahmic, Demirovic, Bazdar

https://www.rotowire.com/soccer/lineups.php?league=WOC

Bayerns Alphonse Davies skadad men med i Kanadas VM-trupp. Stark defensiv över de två senaste åren, bara sex insläppta mål på 14 landskamper.

https://en.wikipedia.org/wiki/Canada_men%27s_national_soccer_team

https://en.wikipedia.org/wiki/Bosnia_and_Herzegovina_national_football_team
__________________
Senast redigerad av Ezzelino 2026-06-12 kl. 14:52.
2026-06-12, 15:00
  #30
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Bosnien har tydligen tre svenskar i laget.



https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/fotbolls-vm-herr/bosniske-profilen-for-mig-ar-de-redan-varldsmastare
Varför spelar de inte för Sverige?
2026-06-12, 15:00
  #31
Medlem
Vad tippar ni?
2026-06-12, 15:53
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Vad tippar ni?
1-1. Tungt att tappa A.Davies på vänsterkanten, annars hade jag trott på en 2-1 seger, nu blir det lika.
2026-06-12, 16:10
  #33
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Varför spelar de inte för Sverige?

Platsar inte
2026-06-12, 17:31
  #34
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Svenskar?! Bosniaker som sugit Moder Sveas spenar i årtionden.
ja har sånna på jobbet.... allt e bra där enligt dem ..ändå bor de här? varför? cash!
2026-06-12, 17:32
  #35
Medlem
JoakimBalls avatar
"äntligen" som gert fylking brukade säga.

Förväntar mig fotboll på hög nivå med noll spelar kännedom... precis som igår. (när blev Mexiko ett sämre Sverige.. måste missat något)
2026-06-12, 18:02
  #36
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
ja har sånna på jobbet.... allt e bra där enligt dem ..ändå bor de här? varför? cash!
Ja det är mycket märkligt. Även bosniakerna i Bosnien är mycket stolta över sitt jävla pissland trots att de bara har el och vatten någon av dygnets timmar. Ett muslimskt u-land.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in