2026-06-12, 10:12
Medlem
Niskalaukauss avatar
Såg första matchen live o målen från den andra i efterhand.
Alltså vid alla repriser som kommer ju fifa loggan upp i guld, fan vad jag retar mig på det.
Borde ju stå typ " World Cup 2026 "
Citera
2026-06-12, 10:26
Medlem
Riksreptilens avatar
Själva uppdateringen av loggan till i år ser ut väldigt taffligt.

Jag misstänker den är optimerad att sys på lätt i lågprisklädfabrikerna i Pakistan.
Citera
2026-06-12, 10:30
Medlem
Connykrims avatar
Att 85% av matcherna spelar på orimliga tider för svenskar med jobb. Skit trist att inte få njuta av matcher hela tiden när det äntligen är vm..
Citera
2026-06-12, 10:49
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Matchtrådarna är ingen vidare, när ena matchen börjar kl 21,00 och har 908 svar som igår och nattmatchen som började 04.00 bara hade 65 svar, alla följer inte LIVE mitt på natten och jag läste igenom nattkommentarerna nu i efterhand.. jag tänkte saker som man retar sig på är ju ämnet...
Citera
2026-06-12, 10:55
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Matchtrådarna är ingen vidare, när ena matchen börjar kl 21,00 och har 908 svar som igår och nattmatchen som började 04.00 bara hade 65 svar, alla följer inte LIVE mitt på natten och jag läste igenom nattkommentarerna nu i efterhand.. jag tänkte saker som man retar sig på är ju ämnet...

Exakt.

Det sämsta med årets VM är att man aldrig ser några trådar på fb, där man kan inhämta det nödvändigaste info. För nog hade det varit roligt att kolla på nån väl vald match. Men inte så kul att man ids söka rätt på nåt matchprogram.

Såtillvida stör jag mig alltså på att årets mästerskap verkar vara det sämsta i mannaminne
Citera
2026-06-12, 11:33
Medlem
Retar mig på alla dessa som egentligen är ointresserade av fotboll som nu ploppar upp och lajvar intresserade. Det märks så jäkla tydligt när t ex programledare i TV inte har en susning om ämnet när de pratar VM i icke-sportsändningar.

Precis alla blåser upp VM, men fan vet om folk egentligen är så intresserade som den bild media etc försöker förmedla. Jag retar mig alltså på haussen, som jag tror kommer visa sig extremt överdriven.
Citera
2026-06-12, 11:35
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Match tiderna tyvärr. Under EM kan man se exakt allt nu kommer man missa många matcher. Känns lite som copa america i de avseendet.
Citera
2026-06-12, 11:47
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Match tiderna tyvärr. Under EM kan man se exakt allt nu kommer man missa många matcher. Känns lite som copa america i de avseendet.

Ja det suger så hårt.

Konstigt att några går att spela så de visas 19-21 svensk tid. De borde haft de så för alla matcher då de flesta som tittar på fotboll garanterat är fr eu
Citera
2026-06-12, 12:01
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Att det är så många matcher mot vad det brukar. Det blir ju lite urvattnat. Fortsätter det såhär kommer folk tröttna på fotboll och andra sporter går om som världens mest populära
Citera
2026-06-12, 12:38
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Att det är så många matcher mot vad det brukar. Det blir ju lite urvattnat. Fortsätter det såhär kommer folk tröttna på fotboll och andra sporter går om som världens mest populära
Ja, 104 matcher i 40 dagar. Det blir segt.

Jag stör mig på de nya reklampauserna mitt i spelet.

Är det sant att folk inte får ta med sig vattenflaskor in? Man måste köpa dryck på arenan?
Citera
2026-06-12, 12:49
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Att 85% av matcherna spelar på orimliga tider för svenskar med jobb. Skit trist att inte få njuta av matcher hela tiden när det äntligen är vm..
Å andra sidan kom det ju inte som en överraskning att VM skulle spelas på andra sidan jordklotet. Det är ju samma sak när VM och OS har gått i Asien. Världens navel är inte ”svenskar med jobb”.

Personligen stör jag mig på att USA får vara arrangör samtidigt som man invaderar länder till höger och vänster. Korruptionen i FIFA är vämjelig.
Citera
2026-06-12, 12:56
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Å andra sidan kom det ju inte som en överraskning att VM skulle spelas på andra sidan jordklotet. Det är ju samma sak när VM och OS har gått i Asien. Världens navel är inte ”svenskar med jobb”.

Personligen stör jag mig på att USA får vara arrangör samtidigt som man invaderar länder till höger och vänster. Korruptionen i FIFA är vämjelig.

När de är i asien spelas matcherna på dagtid svensk tid..

Ja usa bör ej få vara världnationer då de kan neka vem som helst från att komma in vilket gör att lag inte är kompletta.

Vill trump vinna vm kan han bara slänga ut alla o ha sitt egna vm för usa mot typ curacao
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in