2026-06-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Varför tror du att det var en tillfällighet?

Tidningen lär ha vetat om att det är han och väljer ändå att publicera artikeln
Citera
2026-06-11, 15:32
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datoridiot
Tidningen lär ha vetat om att det är han och väljer ändå att publicera artikeln

Ja, givetvis.
Citera
2026-06-11, 22:25
Medlem
Vad är ni för ägg som tror att man inte kan resa till USA för att man delgetts misstanke i Sverige? Tror ni att utländsk makt har direkttillgång till svenska misstankeregistret?
Citera
2026-06-11, 23:40
Medlem
Citat:
Det är Nannskog. Bekräftat.

Kan väl lägga till: https://gofile.io/d/g6fRFz
Helvete, där ser man!
Citera
2026-06-12, 01:47
Medlem
Oj Daniel som jag alltid uppfattat som en trevlig prick, där ser man.
Citera
2026-06-12, 06:19
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Undrar vad det är för bevis man har? Verkar vara SMS och något vittne men oklart vad hon sett och vad meddelandena innehåller, eller har jag missat något? Hur vet man att han intagit Kokain - provtagning?

Verkar vara något svag bevisning, men kommer såklart framkomma mer senare, men möjligt att det utmynnar i ord, mot ord och då vet vi alla att Nannskog är körd.
Citera
2026-06-12, 06:24
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Undrar vad det är för bevis man har? Verkar vara SMS och något vittne men oklart vad hon sett och vad meddelandena innehåller, eller har jag missat något? Hur vet man att han intagit Kokain - provtagning?

Verkar vara något svag bevisning, men kommer såklart framkomma mer senare, men möjligt att det utmynnar i ord, mot ord och då vet vi alla att Nannskog är körd.

Finns ju screenshots på SMS som offret skickade till sin vän. Fanns antingen på Aftonbladet och/eller Expressen. Pallar inte leta.
Citera
2026-06-12, 06:28
Medlem
Citat:
Finns ju screenshots på SMS som offret skickade till sin vän. Fanns antingen på Aftonbladet och/eller Expressen. Pallar inte leta.

Ok, har inte sett - var de graverande efter vad du kommer ihåg? Då är han verkligen körd om det finns SMS-bevisning, menar jag...
Citera
2026-06-12, 06:31
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ok, har inte sett - var de graverande efter vad du kommer ihåg? Då är han verkligen körd om det finns SMS-bevisning, menar jag...

Det tog mig 2 sekunder att hitta. Du kanske skall lära dig att Googla och hitta saker och ting utanför Flashback?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/Pdj085/kvinnans-panik-sms-tv-profilen-hotade-att-doda-henne
Citera
2026-06-12, 06:41
Medlem
Varför lämnade hon inte lägenheten? Hon kunde skriva meddelanden och låsa upp dörren... Säger inte att han är oskyldig men konstiga omständigheter som alltid i dessa fall med fylla och kvinnor inblandade...
Citera
2026-06-12, 06:43
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Och du din sopa, kanske borde veta att om man påstår något så publicerar man bevis och länkar direkt - förstår du verkligen inte det efter så lång tid på Flashback. Är du månne retarderad?

Om nan inte kan hitta sådant här själva utan behöver gråta ut på FB och attackera andra är ett tydligt tecken på bristande intelligens.

Men du är välkommen. Stick nu och fira sommarlov. Tönt.
Citera
2026-06-12, 07:01
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Haha, tydligt vänsterdravel! Du börjar med att surmulet klaga på mig och gråter som en transa när du får mothugg - otroligt och du bevisade just din retardation...

On topic;
Nannskog är troligtvis körd och då blir han väl utkörd från USA. Där ser man - en möjlig ulv i fårakläder. Helylle-Daniel kanske en riktig nolla...

*suck*

Daniel har dubbelt medborgarskap. Och hur skall USA får veta detta tänker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in