2026-06-11, 21:26
Medlem
Idag var jag med om någonting jag inte varit med om förut - en tråd jag startade för någon dag sedan försvann mystiskt. Den stoppades inte i papperskorgen - den bara försvann. Tråden hette Hur länge var det ok att säga negerboll? och var populär med en massa inlägg. Jag har inte fått någon varning, ingenting. Den är bara puts väck.

Om jag går in i mina notifikationer på Flashback ser jag gamla svar i tråden från olika användare, men när jag går in på svaren står det att jag angav ett ogiltigt ämne.

Vad är grejen?
2026-06-11, 21:30
Medlem
JustTrollings avatar
En tråd kan bli slängd utan att hamna i papperskorgen. Då syns den inte där.

Oftast blir det så om trådskaparen bryter mot reglerna i startinlägget. T.ex. om man kopierar in en hel artikel från en tidning i trådstarten.
2026-06-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
En tråd kan bli slängd utan att hamna i papperskorgen. Då syns den inte där.

Oftast blir det så om trådskaparen bryter mot reglerna i startinlägget. T.ex. om man kopierar in en hel artikel från en tidning i trådstarten.

Jo, men tråden var fullständigt legit vad jag vet. Det enda jag funderade kring var om den var lagd i rätt forumdel, men en hel tråd brukar väl aldrig raderas av den anledningen, bara flyttas?
2026-06-11, 21:39
Medlem
S.O.Stolps avatar
Den kan ju ha "lyfts bort" för granskning, om det var något inlägg som var olämpligt i den.
2026-06-11, 21:47
Moderator
tobess avatar
Börja med att kontakta en moderator i det delforumet som tråden var postad i.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in